Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
emailaccount ziggo op imac aanmaken
|
|
jerrysmits |
Geplaatst op 02-09-2010 20:17
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 02-09-2010 |
Kan met de gegevens van de ziggo emailaccount uit mijn pc windows XP geen emailaccount aanmaken op mijn nieuwe imac. Wie kan mij helpen. |
|
|
jerrysmits |
Geplaatst op 04-09-2010 10:16
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 02-09-2010 |
Na ontvangst van account aanmaken Apple mail met de verstrekte informatie aan de slag gegaan. Bij stap 5 moest het volledige e-mailadres worden ingevuld. Kreeg de volgende melding daarna: mail kan de identiteit van "home.nl"niet controleren. Certificaat voor deze server is ongeldig. Mogelijk maakt u verbinding met een server die zich voordoet als " home.nl" waardoor uw vertrouwelijke informatie gevaar kan lopen. Weet u zeker dat u een verbinding met de server tot stand wilt brengen. Ben toen maar gestopt. Kunt u mij helpen. Groet |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 04-09-2010 13:00
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Je kunt rustig doorgaan! Ziggo/@home gebruikt geen duur geverifieerd certificaat maar kennelijk een eigen certificaat.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'emailaccount ziggo op imac aanmaken', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie