Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
mail automatisch laten verwijderen
|
|
sas |
Geplaatst op 01-03-2011 21:03
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 01-03-2011 |
Hallo, Voor mijn werk gebruik ik webmail van ziggo. Ik laat alles automatisch doorsturen naar g-mail. Dat gaat allemaal prima. Kan ik ook mijn doorgestuurde mail automatisch laten verwijderen bij ziggo. Nu is mijn mailbox steeds vol en dat is niet handig. Hoop dat iemand mij kan helpen??!! Groet Sacha |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01-03-2011 21:38
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
In gmail/instellingen/account en import/emailberichten ontvangen via pop3, een ziggo account toevoegen en het vinkje weglaten bij "kopie van bericht op server achterlaten" en klaar. Dan gaat je mailbox bij Ziggo leeg, je kan nu doorsturen in Ziggo zelfs weghalen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail automatisch laten verwijderen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst | Ziggo Gebruikers Groep | : 5 | 01-05-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ik krijg mail van andere ziggo klanten | Klacht over Ziggo | : 3 | 06-02-2018 |
geen bijlage openen in ziggo mail | Algemeen | : 10 | 29-09-2017 |
E mail | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 07-02-2017 |
Advertentie