Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Router met een Router van Konig (WNROUT40)
devengroen
Router blokkeert hyves icm nieuwe Cisco Modem

Misschien dat iemand een oplossing heeft hiervoor.
Afgelopen week hebben wij een nieuw Modem gehad omdat bij de oude het VOIP gedeelte defect was. We zijn van een Arris modem overgegaan naar een Cisco. Nu hebben we het probleem dat Hyves niet meer door de router heen komt.
Nu heb ik de router op het modem bij mijn zwager getest ( die heeft nog een Arris) en dan komt hyves er wel doorheen. Een kennis van me heeft ook een Cisco modem en dezelfde type router en heeft ook het probleem dat Hyves er niet doorheen komt. Ook niet na het omwisselen van de Routers hetzelfde probleem.
Wie heeft gelijke problemen gehad en weet de oplossing?

Zippo
Weet je je oude ip adres nog? Met een nieuw modem is waarschijnlijk je ip adres veranderd. Het kan zijn dat dit nieuwe ip adres bij hyves in een blacklist staat.

Dit verklaart niet waarom het bij die kennis met een Cisco ook niet wil lukken, tenzij een hele ip range is geblokkeerd.
speed-testing

devengroen
Nee helaas weet ik zo het IP nummer niet meer.

Het vreemde is dat ik er nu tijdelijk een Sitecom tussen heb gehangen en het werkt perfect.

Zippo
Andere mogelijkheid is de firewall van de Konig. Kun je die eens tijdelijk uit zetten? Je hebt als het goed is nog altijd een software firewall op je pc/laptop.
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Router met een Router van Konig (WNROUT40)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023