Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
verhuizing duurt lang, wordt niet geinformeerd
|
|
energy |
Geplaatst op 06-06-2011 14:34
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 06-06-2011 |
Ik ben per 1 juni verhuist, de oude en nieuwe woning liggen hemelsbreed 100 meter van elkaar (zelfde wijkcentrale). Heb nog steeds geen internet en tv. Heb de verhuizing 24 mei aangemeld voor 1 juni, maar dat was onmogelijk. Het duurt minstens 2 weken. Op mijn vraag waarom dit zo lang duurde kon geen antwoord worden gegeven. Telkens wordt IK met de problemen van Ziggo geconfronteerd alsof het mijn probleem is (vb: uw nieuwe adres staat niet in ons systeem dus dan duurt het nog langer etc), Op mijn vraag of ze een prognose konden geven van de verhuizing of de voortgang werd ik helemaal voor gek verklaard, nee dat kunnen wij niet want daar kunt u ons op vastpinnen, dus we zeggen helemaal niets. Andere medewerker: in mijn systeem staat de tekst dat uw huis niet aangesloten kan worden op Internet. (Ik woon midden in centrum/hartje Den Haag) Andere medewerker: 2 weken verhuizing is een garantietermijn, "het zou best eens kunnen zijn dat de modem al is geactiveerd en het ip nummer is omgezet" (zit was nog de meest positieve van het stel). Medewerker 3 of 4 (geen idee meer ben de tel kwijtgeraakt): Er is een werkorder aangemaakt dat uw adres moet worden aangemaakt. Op mijn vraag wanneer die werkorder is aangemaakt was het antwoord: 24 mei (dat is de dag dat ik de verhuisopdracht had doorgegeven) Medewerker 5 op mijn vraag "of ik een klacht bij Ziggo kon indienen over de verhuisafdeling" werd zeer verveeld en lakoniek gereageerd, de mevrouw tikte hoorbaar iets in haar systeem en nam een verklaring van mij af en mijn mobiel nr, ik zou terug worden gebeld. Topt op heden nog niets van gehoord. Do i have to say more? Ik werk voor Microsoft, het grootste deel van de week op mijn kantoor thuis, dit heb ik meerdere keren aangegeven bij Ziggo, hier wordt helemaal niet naar geluisterd, de medewerkers kunnen zich totaal niet inleven in de noodzaak van een Internet aansluiting. Dit is stuitend. Daarnaast is het Internet is een mensenrecht http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/vnrapport_internet_is_mensenre.html en voor mij een absolute must in mijn huidige functioneren (privé en werk). Om dit op te lossen heb ik vandaag maar een tijdelijke "dongle" aangevraagd bij onze IT afdeling, krijg net een mailtje dat ie klaarligt. Als het goed is moet ik ook nog 30 euro aan Ziggo gaan betalen voor deze verhuisservice. Dit gaat dus niet gebeuren. Nog even tot slot een persoonlijk een bericht aan Ziggo (als jullie de moeite nemen om dit te lezen) en jullie investeerders die binnenkort flink gaan "cashen": Ziggo je moet jezelf echt DIEP gaan schamen voor de wijze hoe jullie betalende klanten wordengeschoffeert afgescheept en gedesinformeerd door incompetente en slecht geinformeerde medewerkers. René van den Wijngaard. |
|
|
BMP |
Geplaatst op 06-06-2011 20:15
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Rene, Ik heb je probleem even doorgespeeld naar ziggo webcare Die kunnen je vast wel helpen, normaal gesproken nemen ze snel contact op via het forum. BMP You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
StevenTrip |
Geplaatst op 07-06-2011 13:50
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 06-06-2011 |
Ja dit klinkt inderdaad als een bekend ziggo probleem. Wat je zou kunnen doen (een persoonlijke tip) bel ziggo op. En vragen of je doorverbonden mag worden naar afdeling Retentie! Daar het hele verhaal uitleggen.. Dan wordt je meestal serieus genomen omdat die mensen op die afdeling betaald krijgen om klanten binnenboord te houden. Dus kan je ervan uit gaan (Zoals ik jou probleem zo lees) dat je 30 euro niet meer hoeft te betalen en misschien kans op een bloemetje! |
|
|
Ziggo-WebCare_Simone |
Geplaatst op 07-06-2011 14:24
|
Activiteit Berichten: 28 Lid sinds: 30-04-2010 |
Beste René van den Wijngaard, Ik zou graag willen kijken of ik wat voor u kan doen heb hier voor wel uw postcode en huisnummer nodig. Alvast bedankt. Groet, Sony Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhuizing duurt lang, wordt niet geinformeerd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
Advertentie