Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
ziggo levert geen smartcard bij hddrecorder (3:1 aktie)
|
|
henrideux |
Geplaatst op 13-06-2011 23:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 13-06-2011 |
Heb 26 maart Ziggo gebeld voor overstap van KPN naar Ziggo : 3:1 pakket ; leuke aanbieding met harddiskrecorder/decoder voor aktieprijs incl smartcard. Na veel problemen is eindelijk na 2 maanden een werkend systeem opgeleverd . Op 30 mei werkte uiteindelijk ook de telefoon (men had onder andere vergeten mijn abonnement bij KPN en HetNet op te zeggen; men had vergeten de recorder bij de bestelling te noteren; hadden mijn overstap bij KPN eind april geannuleerd! zonder dat ik dat wist omdat Ziggo technisch niet tijdig instaat was mijn telefoonnummer over te nemen van KPN , nadat de modem was geinstalleerd vergaten ze mijn nummerportering te regelen etc etc ). Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat Ziggo mij toegezegd heeft schadeloos te stellen voor de dubbele abonnementskosten van zowel telefoon als internet. Ik ga er van uit dat zij deze afspraak na komen. Ik hoopte dat nu de problemen voorbij waren maar helaas. 1. ik heb nog steeds geen smartcard die bij de decoder geleverd zou worden. 2. heb 4 juni gebeld met Ziggo. Antwoord : maandag 6 juni wordt de card alsnog verstuurd. 3. maandag en dinsdag niets ontvangen :dus opnieuw gebeld: antwoord : "Waarom belt u? Immers in de logfile van zaterdag staat dat u zelf een smartcard gaat aanschaffen bij de Mediamarkt !!!." ik heb ernstig bezwaar gemaakt tegen deze onjuiste en haast frauduleuze handelswijze en gevraagd dit te corrigeren daar ik een dergelijke absoluut niet heb gemaakt. Het lijkt mij goed dat Ziggo weet dat hun helpdesk medewerkers soms over gaan tot dit soort illegale praktijken om van de problemen af te zijn. Hoe dan ook : nog steeds heb ik geen smartcard en begin ik te beseffen dat het waarschijnlijk voor mijn gemoedsrust beter is om inderdaad maar naar de Mediamarkt te gaan ipv weer te bellen met Ziggo [ de gehele overstap heeft mij inmiddels ca 6 uur bellen gekost, 4 halve dagen opgenomen voor de monteurs ] . |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 14-06-2011 11:02
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ik ga dit doorspelen naar het Ziggo Webcare team, die zal je zo snel mogelijk helpen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Ziggo-WebCare_Simone |
Geplaatst op 14-06-2011 12:05
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 28 Lid sinds: 30-04-2010 |
Beste henrideux, Kunt u mij uw gegevens in een PB sturen zodat ik kan kijken wat ik voor u kan doen? Alvast bedankt. Groet, Sony Edit mod : typfoutje hersteld....... ![]() Gewijzigd door MisterSenseo op 14-06-2011 21:56 Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo levert geen smartcard bij hddrecorder (3:1 aktie)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |