Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Ziggo televisie,
er moet een uitgebreid analoog pakket blijven. Zenders weg dan ook de abonnementskosten omlaag. er moet een uitgebreid analoog pakket blijven. Zenders weg dan ook de abonnementskosten omlaag. 13%[2 stemmen]
ik kijk digitaal, gooi analoog maar weg. En geef me extra zenders. ik kijk digitaal, gooi analoog maar weg. En geef me extra zenders. 44%[7 stemmen]
dat geshuffle met die digitale zender pakketten jagen me op kosten. Net die ene leuke zender zit in het duurste pakket. dat geshuffle met die digitale zender pakketten jagen me op kosten. Net die ene leuke zender zit in het duurste pakket. 6%[1 stem]
ik wil mijn eigen digitale pakket per zender kunnen samenstellen. ik wil mijn eigen digitale pakket per zender kunnen samenstellen. 25%[4 stemmen]
als er al naar de kabelraden niet geluisterd wordt dan zeker niet naar de abonnees. als er al naar de kabelraden niet geluisterd wordt dan zeker niet naar de abonnees. 13%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 16
 Onderwerp afdrukken
Cartoon, Ziggo negeert kabelraden.
Zippo
kassa_kartoen_ziggo_zapt
www.peterscartoons.nl

Ziggo is bezig de analoge televisie zenders uit te dunnen. Een aantal jaren geleden heb ik dit al voorzien en er ook over bericht. Ik moest het niet zo zwart zien. Nou ja met dat zwart zien, dat gebeurt nu alwéér bij de analoge zenders. Ze gaan één voor één op zwart!

De enquête hierboven is om je mening hierover te geven. Kies de optie die het beste bij je past.
speed-testing

MisterSenseo
Hahahahahahaha.............6 stemmen..........niemand die analoog wil houden,50% wil digitaal uitbreiden,2 mensen begrijpen nog steeds niet dat er meer mensen op de wereld abonnee bij Ziggo zijn en 1 persoon heeft helemaal geen vertrouwen meer.............mooie score op dit moment,ik lig compleet in een deuk hier.........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

MaXMhZ
Goed dat er eens een enquete als deze is.
Ik heb zelf gestemd dat ik zelf het aanbod per zender zou willen bepalen.

Ik zie dit voorlopig nog niet gebeuren.
Misschien later als men noodgedwongen op pay-per-view over moet schakelen.

Zoals het nu gaat werkt het voor mij niet. Ziggo die als een olifant in de poseleinkast lukraak zenders weghaalt of in dure extra paketten knikkert en de ene na de andere overbodige (en bagger) zender in het basis pakket haalt...

Dat was voor mij genoeg reden om Alles in 1 extra op te zeggen. Toen de internet snelheid ook nog onder die van mijn ADSL lijn dook was het dan ook zo ver.

De kabel en Ziggo liggen er dan ook al een tijd achter heen.

Ik zie me voorlopig nog niet weer een abo afsluiten bij Cogas kabel of Ziggo.

Wat ik zien wil download ik wel.

En nee. Ik zie voorlopig nog geen download verbod komen. Daarvoor moet de grondwet aangepast worden, wat betekend dat een voorstel twee maal door beide kamers moet.

Vrijheid van ontvangst van informatie is een groot goed.
Gewijzigd door MaXMhZ op 13-07-2011 20:14

Undertaker
Voor mij zitten er 2 kanten aan dit verhaal.

Aan de ene kant zeg ik voor de oudere onder ons die analoog gewend zijn tekijken en ineens met een vernieuwing opgescheept zitten waar ze niet op hebben zitten wachten.

Aan de andere kant vanuit mijn perspectief gezien zou ik zeggen, gooi lekker dat analoge signaal op ze gat, en laat daar digitaal met veel hd zenders en nieuwe zenders ( ZOALS USA of Fox sports 1 HD ) ervoor terug komen maak je mij en denk vele andere enorm blij mee.
Met vriendelijke groet, Undertaker

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cartoon, Ziggo negeert kabelraden.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023