obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid betreurenswaardig laag
Tervi
Ik heb sinds een aantal jaren een abbo bij ziggo. Tot voor een week of twee terug ging alls prima. Plots begon mijn internetverbinding te haperen. (lage tot zeer lage snelheden), eeen 34K4 modem is bijna nog sneller.

Hierover enkele malen contact gehad met de servicedesk, die uiteindelijk een monteur langs stuurde. Deze is op 11 juli j.l langsgeweest, heeft de boel doorgemeten en alles goed bevonden. Er is een nieuw (allernieuwste van Ziggo) modem/router geplaatst. Mijn eigen router is nu niet meer nodig.

U begrijpt het al, de problemen waren hiermee nog niet opgelost. Na veel heen en weer bellen door de monteur heeft hij uiteindelijk een snelheid van 50 Mb gehaald en is hij gegaan met de melding dat er binnen 5 werkdagen teruggebeld zou worden. Uiteraard niets gehoord.

De snelheid is nog steeds belabbert, varieert van 0,85 Mbps tot vanmorgen 110 Mbps, om vervolgens op dit moment weer terug te vallen naar 1.15 Mbps. Wederom met de servicedesk gebeld. Zij vertelden doodleuk: "U belt maar met Service+ van Ziggo (0,65 € p/m). Er is bij ons geen escallatie bekend. Ik zal een niuwe aanmaken en hopenlijk binnen 5 werkdagen hoort u meer.

Ik vraag mezelf af of dit werkelijk zo is. Intussen betaal ik nog steeds voor een 120 Mbps en krijg slechts een fractie.

Wat kan ik hier aan doen.
 
MisterSenseo
Meer dan 1464 keer gelezen en niemand heeft erop gereageerd.........;(
Is het ondertussen al eens opgelost bij je ?
Of heb je handdoek in de ring gesmeten en ben je verhuisd naar een andere ISP ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid betreurenswaardig laag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telenet (Liberty Global) werkt aan 1Gbps internetsnelheid via de kabel Ziggo nieuws : 1 30-08-2014
Internetsnelheid variert factor 10 Klacht over Ziggo : 9 26-04-2014
Instabiele internetsnelheid. Storing : 6 02-04-2013
Internet Extreem laag gemeten Storing : 5 23-02-2013
Goede internetsnelheid Zeer trage downloadsnelheid Nieuwsgroepen : 12 16-12-2012
Advertentie