Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
Nieuw modem In combinate met hogere snelheid.
|
|
Gekkie_NL |
Geplaatst op 25-09-2011 20:44
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 25-09-2011 |
* mocht het topic verkeerd staan a.u.b. verplaatsen* Half dit jaar (Juni) heb ik een brief van ziggo gehad betreffende een nieuw modem en een verhoging van de snelheid. Aangezien, Het nu al bijna 4 maanden verder zijn (en ik de brief kwijten ben) Wilde ik vragen of jullie weten wanneer dit gaat gebeuren. Ik heb een Z2 internet abonnement en behoor onder de regio Roosendaal. Ziggo heb ik al meerdere malen gecontacteerd maar hier word ik niet veel wijzer van. Tot overmaat van ramp is mijn huidige modem (inmiddels 10 jaar oud afkomstig uit de @home tijd) Haastig aan vervangen toe daar deze geregeld uitvalt en een nare piep toon aanslaat. Bijvoorbaat dank, Martijn |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 25-09-2011 21:39
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dan even je kapotte modem als storing doorgeven, dan sturen ze een ander modem op, dat lijkt me niet de moeilijkheid voor Ziggo. Of je kan eisen welk modem je dan wilt hebben is een ander verhaal. In ieder geval deze als stuk doorgeven. Even terzijde en zonder enige bedoeling, de toonzetting t.o.v. de helpdesk kan enorm helpen. |
|
|
veloci |
Geplaatst op 25-09-2011 21:56
|
Activiteit Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
10 jaar oud zeg je? Volgens mij heeft @home en ziggo je modem al 3x moeten vervangen Wat ik begrepen heb dat iedere klant die nog geen zogenaamde 3.0 docsis modem heeft het wifi modem gaat krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat ziggo de wifi modems rustig aan verspreid zodat de klantenservice ook niet overbelast raakt voor eventueel klanten die handleidingen niet lezen .. uh... de installatie niet voor elkaar krijgen. 15 jaar geleden toen mijn 64kbit modem piepte was dat juist een goed teken |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 25-09-2011 22:00
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
De Ubee UV(M)(W) is naar ik begreep al zeer beperkt leverbaar. Ze hebben er nogal wat nodig. En Ubee is geen Apple of Samsung vrees ik. Hoe het met de Cisco's zit weet ik niet. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 26-09-2011 01:56
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Er moet in ieder geval 1 Ubee WiFi over zijn,aangezien ik vrijdag een vriend heb geüpgrade van Alles-in-één Plus naar Alles-in-één Extra en het Wifi modem heb geweigerd ! Er draait naar volle tevredenheid een Ubee 3200 EVM en mijn kameraad heeft mijn advies gevolgd een Cisco/Linksys E4200 te kopen. Dus sowieso is er ééntje in voorraad......... Sorry maar die steek moest ff.............. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Gekkie_NL |
Geplaatst op 26-09-2011 07:09
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 25-09-2011 |
Quote veloci schreef: 10 jaar oud zeg je? Volgens mij heeft @home en ziggo je modem al 3x moeten vervangen Wat ik begrepen heb dat iedere klant die nog geen zogenaamde 3.0 docsis modem heeft het wifi modem gaat krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat ziggo de wifi modems rustig aan verspreid zodat de klantenservice ook niet overbelast raakt voor eventueel klanten die handleidingen niet lezen .. uh... de installatie niet voor elkaar krijgen. 15 jaar geleden toen mijn 64kbit modem piepte was dat juist een goed teken Ja,dat had ik ook wel begrepen aangezien een familie lid ook al in 15 jaar minsten 2x een ander modem heeft gehad, maar ik dacht iets wat werkt hoeft niet vervangen te worden. Dan toch morgen maar even de klantenservice met een andere toon aanspreken. Ik vind het al best als ze een nieuwe modem sturen, dat router heb ik toch niet nodig aangezien mijn Sitecom Wl/309 gaming router ii toch wel beter zal zijn en ik natuurlijk geen zin heb om de kabels om te leggen. |
|
|
Ziggo-WebCare_Julius |
Geplaatst op 27-09-2011 14:49
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 08-09-2011 |
Beste Gekkie_NL, Als je je klantnummer en postcode en huisnummer per PB naar me toestuurt, kunnen we je wellicht ook via deze weg verder helpen. Met vriendelijke groet, Julius Ziggo Webcare.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw modem In combinate met hogere snelheid.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk | Ziggo nieuws | : 1 | 16-10-2019 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
Data delen met nieuw familie-abonnement | Ziggo nieuws | : 1 | 18-06-2018 |
Advertentie