obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw modem In combinate met hogere snelheid.
Gekkie_NL
* mocht het topic verkeerd staan a.u.b. verplaatsen*

Half dit jaar (Juni) heb ik een brief van ziggo gehad betreffende een nieuw modem en een verhoging van de snelheid.
Aangezien, Het nu al bijna 4 maanden verder zijn (en ik de brief kwijten ben) Wilde ik vragen of jullie weten wanneer dit gaat gebeuren.
Ik heb een Z2 internet abonnement en behoor onder de regio Roosendaal. Ziggo heb ik al meerdere malen gecontacteerd maar hier word ik niet veel wijzer van. Tot overmaat van ramp is mijn huidige modem (inmiddels 10 jaar oud afkomstig uit de @home tijd) Haastig aan vervangen toe daar deze geregeld uitvalt en een nare piep toon aanslaat.

Bijvoorbaat dank,
Martijn
 
kobus1960
Dan even je kapotte modem als storing doorgeven, dan sturen ze een ander
modem op, dat lijkt me niet de moeilijkheid voor Ziggo. Of je kan eisen welk
modem je dan wilt hebben is een ander verhaal. In ieder geval deze als stuk
doorgeven. Even terzijde en zonder enige bedoeling, de toonzetting t.o.v. de
helpdesk kan enorm helpen. Wink
 
veloci
10 jaar oud zeg je? Volgens mij heeft @home en ziggo je modem al 3x moeten vervangen Wink
Wat ik begrepen heb dat iedere klant die nog geen zogenaamde 3.0 docsis modem heeft het wifi modem gaat krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat ziggo de wifi modems rustig aan verspreid zodat de klantenservice ook niet overbelast raakt voor eventueel klanten die handleidingen niet lezen .. uh... de installatie niet voor elkaar krijgen.

15 jaar geleden toen mijn 64kbit modem piepte was dat juist een goed teken Wink
 
kobus1960
De Ubee UV(M)(W) is naar ik begreep al zeer beperkt leverbaar.
Ze hebben er nogal wat nodig. Grin En Ubee is geen Apple
of Samsung vrees ik. Hoe het met de Cisco's zit weet ik niet.
 
MisterSenseo
Er moet in ieder geval 1 Ubee WiFi over zijn,aangezien ik vrijdag een vriend heb geüpgrade van Alles-in-één Plus naar Alles-in-één Extra en het Wifi modem heb geweigerd !
Er draait naar volle tevredenheid een Ubee 3200 EVM en mijn kameraad heeft mijn advies gevolgd een Cisco/Linksys E4200 te kopen.
Dus sowieso is er ééntje in voorraad.........Pfft

Sorry maar die steek moest ff..............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Gekkie_NL

Quote

veloci schreef:

10 jaar oud zeg je? Volgens mij heeft @home en ziggo je modem al 3x moeten vervangen Wink
Wat ik begrepen heb dat iedere klant die nog geen zogenaamde 3.0 docsis modem heeft het wifi modem gaat krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat ziggo de wifi modems rustig aan verspreid zodat de klantenservice ook niet overbelast raakt voor eventueel klanten die handleidingen niet lezen .. uh... de installatie niet voor elkaar krijgen.

15 jaar geleden toen mijn 64kbit modem piepte was dat juist een goed teken Wink


Ja,dat had ik ook wel begrepen aangezien een familie lid ook al in 15 jaar minsten 2x een ander modem heeft gehad, maar ik dacht iets wat werkt hoeft niet vervangen te worden. Dan toch morgen maar even de klantenservice met een andere toon aanspreken. Ik vind het al best als ze een nieuwe modem sturen, dat router heb ik toch niet nodig aangezien mijn Sitecom Wl/309 gaming router ii toch wel beter zal zijn en ik natuurlijk geen zin heb om de kabels om te leggen.
 
Ziggo-WebCare_Julius
Beste Gekkie_NL,

Als je je klantnummer en postcode en huisnummer per PB naar me toestuurt, kunnen we je wellicht ook via deze weg verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webcare.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw modem In combinate met hogere snelheid.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
Advertentie