Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
te weinig franse zenders op ziggo digital pakket
|
|
Matzy |
Geplaatst op 27-09-2011 18:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 27-09-2011 |
ik ben française en om 1 franse zender te kunnen geniten ik moet van ziggo het totaal pakket hebben! tV standaart+TV extra! Er zijn op dit pakket +- 10 Turks zenders, +- 5 chinesen etc... En France2...de enige franse zender dus....omdat ja, TV5 is ''franstalig'' (zwitzerland, canada, belgie,frankrijk), net alsof , bv, jullie nederlanders moesten vlaams TV kijken!! En ook nog Arte (duits/frans zender)...maar die ontvang ik in duits...geen 1 woord frans! Dus, mijn vraag is: hoe kan ik meer frans zenders ontvangen? Mijnheer ZIGGO? |
|
|
BMP |
Geplaatst op 27-09-2011 18:38
|
![]() Activiteit ![]() » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Hoi Matzy, Allereerst van harte welkom op dit Onafhankelijke Provider Forum door gebruikers voor gebruikers! ![]() dus je begrijpt dat dit forum zakelijk gezien niets met Ziggo van doen heeft. Ik zal me ook even voorstellen ben mijnheer BMP (nee hoor laat de mijnheer maar achterwege ![]() Als er niet meer in het pakket zit, ja dan houd het op, misschien is een schotel een optie?? ![]() Gewijzigd door BMP op 27-09-2011 20:27 You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28-09-2011 00:19
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Collega is eveneens een fransman, schotel is voor Nederland de enige optie om meer (bijna alle) Franse zenders te pakken, doe je daarbij ook nog eens aan cardsharing i.c.m een dreambox is het zeer betaalbaar. Het is dat Ziggo snel internet alleen i.c.m. een triple pakket aanbiedt, anders zou ik ook gaan schotelen. v,w,b. Cardsharing zul je even moeten googlen, Het is niet handig om dat op dit forum uit te leggen. ![]() |
|
|
Matzy |
Geplaatst op 28-09-2011 00:25
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 27-09-2011 |
france2 is het enige frans zender in de digital pakket van ziggo! Ik moet het geheel pakket hebben om te kunnen geniten van 1 zender!!! Want TV5 is franstalig maar niet uit frankrijk. Hoe komt dat? Ik heb zoveel brieven naar ziggo gestuurd....geen 1 aantwoord! Willen jullie samen met mij een petitie tekenen?![]() Edit MOD, 2 x hetzelfde probleem aangekaart, samengevoegd voor de leerbaarheid. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'te weinig franse zenders op ziggo digital pakket', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |