Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
Mijn ziggo @home & ziggo ?!?
|
|
koolenboer |
Geplaatst op 31-10-2011 21:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08-09-2011 |
Beste Ziggo gebruikers, ik heb een probleem en kom er met de helpdesk en webcare ook niet aan uit. Misschien dat jullie een tip kunnen geven. Ik ben al sinds @home lid en heb in die tijd dan ook emailadressen gehad met @home. Sinds het bedrijf Ziggo ging heten hebben we email adressen aangemaakt met de @ziggo extensie. Om dat mijn vrouw en ik beide Apple Fanaten zijn en ziggo geen iMap mail aanbied wilde ik mijn vrouw haar ziggo email door laten sturen naar haar nieuwe icloud email adres. Dit zou heel gemakkelijk via mijnziggo geregeld moeten kunnen worden. Echter zie ik bij mijn email adressen daar alleen de @home email adressen. Eerst dacht ik dat deze dezelfde waren maar bij tests bleek dat dus niet zo te zijn. Niemand snapt waar ik mijn @ziggo emailadressen kan instellen. Via de webmail is de optie tot doorsturen helaas ook verdwenen.... Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn ? alle tips zijn vanharte welkom. alvast bedankt !! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 31-10-2011 22:14
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik heb even gekeken, je kan in mijn Ziggo idd je hoofdaccount laten doorsturen. De andere accounts ook, echter die moet je wel met de gebruikersnaam en het wachtwoord van DIE account instellen. Dan kan het wel. Je moet dus in mijn Ziggo inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van je vrouw, dan is die account hoofdaccount en zou je wel de instelling moeten kunnen maken. Kijk even of je in dat geval wel het Ziggo account ziet, laat het anders even weten, dan proberen we hier het probleem door te zetten naar Ziggo op onze eigen wijze. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ziggo @home & ziggo ?!?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie