Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo lost niets op, wat nu?
roderickvs
Na enige maanden testen, 3 modems en een bezoek van een monteur is de conclusie dat er geen probleem in huis is. Van de 120 Mb/s haal ik er bekabeld maar 80-85 ....., ziggo gelooft het echter wel en blijft me laten testen tot ik er dood bij neer val. Ik zou terug gebeld worden door de technische dienst, maar dat gebeurd niet, bovendien verdienen ze natuurlijk lekker op dat service+ nr.

Opties:

1) contract opzeggen en gemaakte kosten en teveel betaalde abonnementsgeld via rechtzaak terug krijgen
2) ziggo zo ver krijgen dat ze klanten serieus nemen en dat ze ook gewoon hun best doen om te leveren waar klanten voor betalen

Optie 2 lijkt een utopie, maar als iemand suggesties heeft hoe dit voor elkaar te krijgen is dan sta ik daar voor open ......
 
BMP
Capaciteit problemen?? ,.... Als ik vragen mag welke speedtest is gebruikt

Bekabeld of met Wifi getest?, is de snelheid altijd 80-85 ? of in de late uurtjes hoger?



Oh ja welkom nog Grin
Gewijzigd door BMP op 21-11-2011 17:08
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Met zo'n houding na 5 minuten na aanmelding op dit forum bereik je niet erg veel,laat ik dat voorop stellen.
Als we nou eens beginnen met welke apparatuur je hebt,waar je woont en wat je wel en niet gedaan hebt om je verbinding beter te krijgen ?
Hoe zit je binnenhuisinstallatie aangesloten ? Je kunt met gemak alles in orde hebben en toch door een foute aansluiting ( ik doel op de UMU01 ) haal je toch niet je maximale snelheid.
Wat voor pc heb je,een P4 enkele core gaat never nooit geen 120 Mbit halen !
Begin eens met alle tips die ik in mijn onderschrift heb staan uit te proberen,verander je toon,wij zijn hier om te helpen en niet om klachten op te vangen.
Als het helemaal niet meer lukt gaan we andere stappen ondernemen,zodat we alsnog een oplossing kunnen vinden voor je,we hebben hier ondertussen een aardige truckendoos opgebouwd..........Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lost niets op, wat nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023