Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Mijn telefoonaansluiting werkt niet
|
|
Steffie |
Geplaatst op 05-07-2008 19:27
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 05-07-2008 |
Ik ben razend want mijn aansluiting doet het niet. Alles al geprobeerd. Storing gemeld, modem gereset, stekker eruit gehaald, zelfs vandaag voor de zekerheid een nieuwe foon (dezelfde als mijn vriendin van de week heeft gehaald) gekocht. Ben met de testtelefoon naar een vriendin geweest om te proberen, ding werkt daar gewoon. Gisteren geprobeerd met een "oud"KPN toestel en toen deed ie het even en kon ik zelfs door mijn vriendin gebeld worden, daarna direkt weer niet meer. Kabel werkt, PC. werkt Bel ik mezelf, krijg afwisselend: Netwerk bezet Dit nummer is niet in gebruik Of een bezettoon Gewijzigd door Steffie op 05-07-2008 19:29 |
|
|
Steffie |
Geplaatst op 06-07-2008 15:37
|
Zijn er nog meer mensen regio 6121 die dit probleem hebben sinds vier dagen? |
|
|
Steffie |
Geplaatst op 06-07-2008 21:00
|
Ik post maar ff wat leuks, want ik kan er maar beter mee proberen te lachen, voor ik dadelijk een vlies voor mijn ogen krijg en met mensen ga gooien, met die Ffffffffff@#$%^g- Ziggo. :roll: Ik was tot gisteren nog zo onnozel en dacht dat het mss aaan mijn foon lag en een nieuwe gekocht. Je moet eens bellen naar die helpdesk joh, ze zetten je gewoon in de wacht, na zo'n flutmailtje dat je dat klantenservicenummer moet bellen en dat ze precies weten daar wat er aan de hand is als je hun belt. Doei na twintig minuten MOBIEL bellen, in de wacht muziekjes te hebben gehoord maar van alle ellende witheet opgehangen. :twisted: Het heeft wel niks met dieren te maken maar ik heb er uit woede en onmacht een topic over geopend op mijn website, www.opgelicht.nu Geen enkele gedupeerde, noch forumleden, noch prive-personen kunnen me via ziggo-telefonie bereiken. http://www.opgelicht.nu/forum/viewtop...php?t=1679 Quote Beste Ziggo, Allereerst natuurlijk van harte welkom hier, jongen! Leuk dat je er bent. Het siert je, dat je je zo bescheiden opstelt. Je wilt niet zenden maar ontvangen, en luisteren in plaats van alleen maar zelf kletsen. Die gedachte bevalt me wel. Maar eigenlijk kenden we elkaar allang, hè? Jij bent toch die van Casema? Heette jij niet Wanadoo, toen ik je voor het eerst tegenkwam, een paar jaar geleden? Dat vond ik toen nog zo gek, omdat ik had verwacht dat jij ook gewoon Casema zou heten, net als je ouders. Een tijdje later vond je Wanadoo geen leuke naam meer. Toen heette je opeens Orange. Was dat niet een jaar of twee geleden? Weet je nog, om je te bescheuren, je was vergeten het mij te vertellen, dus ik bleef m’n kerstkaarten maar naar Wanadoo sturen. Hopelijk zijn ze toch goed aangekomen? Ik hoorde dat je vorig jaar bent gaan samenwonen met Multikabel en @Home, leuk hoor. Gefeliciteerd nog! Ik snap ook best dat je graag wilt, dat het hele gezin dezelfde naam heeft. Ik had het alleen wel handig gevonden, als je er gewoon bij gezegd had, dat jij die van Casema bent, en dat ik jou ook nog als Orange (en daarvoor als Wanadoo) ken, toen je je voorstelde. Je ziet er ook zo anders uit, ik herkende je bijna niet, man! Luister eens, Ziggo. Allemaal leuk en aardig, dat je naar me wilt luisteren enzo. Maar soms moet je zelf ook iets vertellen. Bijvoorbeeld dat je eerst Casema heette. En dat ik niet verplicht ben, vriendjes met je te blijven, nu je zo veranderd bent. Waar ik ook benieuwd naar ben is wat al die veranderingen bij jou nu eigenlijk betekenen voor mijn adres. Blijft dat hetzelfde, of moet ik ook verhuizen en woon ik straks in de Ziggostraat in plaats van de Orangelaan? Ik ben namelijk nogal verknocht aan m’n stekkie, weet je. Ik heb het er eens over gehad met onze vrienden hier op Molblog, en we willen je toch een paar tips meegeven, voor als je over een paar jaar weer een nieuwe naam wilt. Als je ons een brief schrijft, vertel ons dan gewoon wat we moeten weten. En prop de envelop niet helemaal vol met allemaal losse foldertjes en stickertjes, dat geeft zo’n troep. Mooi dat je ons vertelt hoe alle producten heten in jouw nieuwe taal, maar het zegt ons allemaal niks. Leuk dat Internet Maxi voortaan Internet Z3 heet, maar kun je ons niet gewoon vertellen wat voor abonnement we hebben en wat dat eigenlijk inhoudt? Hoezo moeten wij al die namen onthouden, die jij verzint? Vanuit de ander denken, weet je nog? Ik bedoel: leven we nou in het one-to-one marketingtijdperk of niet? Ik vond het ook nogal onpersoonlijk overkomen, dat je in de aanhef "beste abonnee" schreef. Ik heet xxxxx, weet je nog? Wat veel van onze vrienden op Molblog je kwalijk nemen is dat ze opeens twee maanden vantevoren moesten betalen. Vonden ze niet leuk! Vooral omdat dat zomaar uit de lucht kwam vallen. Wat we allemaal een beetje raar vinden, is dat je wel hard roept dat je luistert, maar het lijkt wel of je helemaal niet wilt dat we iets terugzeggen. In je brief aan mij schrijf je bijvoorbeeld dat je wilt weten wat ik belangrijk vind. Nou, dat kan ik je zo vertellen, maar een antwoordkaartje zat er niet bij. En toen ik wilde inloggen op Casema.nlkwam ik opeens op ziggo.nl terecht, en inloggen kon ook niet. “Kom later nog eens terug”, zei je. Je was zeker weer eens te druk met luisteren... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik je weliswaar de afgelopen paar dagen overal tegenkom, en dat je van alles roept, maar dat ik toch totaal geen hoogte van je kan krijgen. Maar goed, ik wil onze vriendschap best nog een kans geven. Ik kan me best voorstellen dat het allemaal even wennen is voor je, tenslotte. Maar ga nu gewoon eens doen wat je beloofde: luisteren. En als je zelf iets te zeggen hebt, wees dan een beetje duidelijk. Nou jongen, zet ‘em op, we spreken! Groet, xxxxx Bron: www.molblog.nl Edit Zippo; link naar website opgelicht nu klikbaar gemaakt. Gewijzigd door Zippo op 06-07-2008 22:41 |
|
|
Steffie |
Geplaatst op 07-07-2008 20:14
|
Nou moe, zet ik me dit op het forumvan www.opgelicht.nu (Is een dierenforum hoor) Quote Foon werkt weer, tralala na vijf dagen. Dankjewel meneer Sxxxxx, van de Techinische Dienst van Ziggo, en dankjewel die meneer uit Groningen die de Technische dienst voor me opnieuw had ingeschakeld. En dankjewel dat je me zo fijn geholpen hebt, en bovenal dat JULLIE me terugbelden in plaats van ikzelf tijden lang (mobiel) aan de foon hangen bij de Klantenservice. Ik geef jullie dus nog een kans en ik blijf. Ik laat wel het topic nog ff staan voor het geval er weer/nog iets mis gaat. Fout was: Alles werkte maar het was konstant in gesprek (mijn foon dan). Nou, mooi niet dus. Het modem was ook helemaal van slag en knipperde en als ik gebeld werd lustig erop los en geluid of kiestoon, niks hoor. Groetjes en bedankt mensen van Ziggo, Enne, dit doe ik speciaal voor Zippo, die waren er ook voor me hoor: http://ziggo.gebruikers.eu/news.php Steffie. Te vroeg gejuich , Hij doet het weer niet meer, het is weer precies hetzelfde.................... Ik heb zegge en schrijve een keer gebeld en ben zegge en schrijve een keer gebeld geworden. Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhit. Maar wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen. http://nl.youtube.com/watch?v=le4FBuKEJ-Y |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn telefoonaansluiting werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie