obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
2 klantnummers op 1 adres is duidelijk te moeilijk voor Ziggo-medewerkers...
Adrian
De situatie is als volgt:

Mijn ex-vrouw en ik zijn in 2000 gaan samenwonen. Zij had al televisie van Ziggo, en dus een eigen klantnummer. Ik heb daarna, op mijn naam, een internetabonnement afgesloten en heb dus een eigen klantnummer gekregen.
Nu zijn we onlangs gescheiden en wil ik mijn internetabonnement verhuizen naar mijn nieuwe adres, en dan meteen upgraden naar Ziggo alles in één. Mijn ex-vrouw wil op ons oude adres haar televisieabonnement upgraden naar Ziggo alles in één, met behoud van haar huidige telefoonnummer.

Mijn verhuizing werd goed verwerkt, maar toen mijn ex-vrouw haar wijziging heeft doorgegeven is die niet tegelijk met, maar in plaats van mijn verhuizing in het Ziggo systeem ingevoerd. Ik kon dus weer een nieuwe afspraak maken. En ja hoor, ondanks dat ik toch heel duidelijk de situatie heb uitgelegd werd de afspraak die mijn ex-vrouw had staan, geschrapt. Toen heeft mijn ex-vrouw maar weer eens gebeld om uit te leggen dat er twee verschillende afspraken gemaakt moeten worden, door 2 verschillende mensen met elk een eigen klantnummer en op twee verschillende adressen. En nu begint het eentonig te worden, maar tegelijk met de invoer van een nieuwe afspraak voor mijn ex-vrouw in het systeem werd de afspraak voor mij geschrapt... Dit heeft zich nog enkele malen herhaald.

Vandaag heeft mijn ex-vrouw tot 13.00 uur op een monteur zitten wachten, maar niks hoor. Na gebeld te hebben met Ziggo bleek de afspraak die voor vandaag met haar gemaakt was WEER geschrapt te zijn. Ik heb de grootste moeite gehad om niet woest te worden aan de telefoon, maar ik was het wel degelijk! De houding van de klantenservice ("het is allemaal heel vervelend maar ik kan helaas alleen maar een nieuwe afspraak inplannen voor over twee weken, en nee, het is niet mogelijk om een leidinggevende te spreken te krijgen" ) helpt in dit geval ook niet echt mee... Vervolgens mijn ex-vrouw laten weten wat er aan de hand was, en toen heeft zij nog maar eens gebeld. En ook zij kreeg hetzelfde verhaal te horen van een eveneens stoïcijnse klantenservicemedewerkster zonder enig empathisch vermogen.

Dus op dit moment is de situatie als volgt: we hebben allebei een afspraak staan op een datum die twee weken ligt na de oorspronkelijke datum (dat zegt Ziggo tenminste, ik geloof er intussen niet meer in) en we hebben het allebei eigenlijk wel gehad met Ziggo en z'n vreselijke klantenservice.

Intussen zit mijn ex-vrouw wel twee weken zonder internet, en loopt de telefoonrekening aardig op (telkens al gauw een half uur a 10 cent per minuut). Gaat Ziggo ons hiervoor compenseren? Vast niet, maar de fout zit WEL bij Ziggo...

Verder vind ik het waardeloos dat het onmogelijk is om in gevallen als de onze iemand anders dan zo'n callcentermeisje aan de lijn te krijgen. Met alle respect, maar meer dan de standaardriedeltjes kennen ze niet, en hun oplossend vermogen is praktisch nihil. Verder doen ze er totaal geen moeite voor om te verbergen dat onze ellende hen eigenlijk helemaal geen lor kan schelen...

Ik heb intussen besloten dat ik Ziggo nog één laatste kans geef, maar als het volgende week weer fout blijkt te gaan stap ik over naar een ander. En dat hebben ze dan aan zichzelf te danken...
 
MisterSenseo
Stuur een Persoonlijk Bericht ( PB ) naar Ziggo_Webcare_Jelle Met ditzelfde verhaal en misschien kan hij of één van zijn collega's versneld jou en misschien ook jouw ex-vrouw helpen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Adrian
Kleine update:

Mijn ex-vrouw kreeg vandaag een brief van Ziggo binnen met de bevestiging van de afspraak die ze tijdens het laatste telefoongesprek gemaakt had. Daarin was weer geen nummerbehoud toegepast, stond het incassonummer weer verkeerd en was de datum van de afspraak zomaar ineens van december naar januari verzet. En sinds vandaag is ze dus geen klant meer van Ziggo...

Benieuwd of het bij mij wel goed gaat, anders raken ze volgende week weer een klant kwijt.

Tip voor Ziggo: Geef wat minder geld uit aan dure reclamecampagnes, en investeer dat geld in een fatsoenlijke klantenservice. Je kunt namelijk wel klanten binnenhalen, maar als je service flut is ben je ze ook weer zo kwijt...
 
MaXMhZ
Opzeggen in plaats van wijzigen heeft het GROTE voordeel dat je dan weer nieuwe klant wordt en gebruik kunt maken van de aanbiedingen. Dat kan een hele zak vol geld schelen.

Ik bedoel maar. Wink

Een goede klantenservice is duur.

Ik weet er maar 1 - De helpdesk van Cambrium; Anno.nu, TweakDSL etc.

Geen nummer menu ergernis, meestal binnen seconden een medewerker met verstand van zaken aan de lijn (als het te druk is wordt de verbinding netjes verbroken na aangave van wachttijd)
Je geeft je postcode en huisnummer en de medewerkers weten direct wat er al gedaan is door anderen.

Het webcare team is je beste vriend in dit geval denk ik ook. Smile
Gewijzigd door MaXMhZ op 23-12-2011 12:39
 
MisterSenseo
Sowieso heeft opzeggen en opnieuw aanvragen veel meer voordelen.
Er zit geen logica in maar het gaat 9 van de 10 keer wel goed,en je kunt gebruik maken van de voordelen zoals de vorige spreker al aangaf.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MaXMhZ
Inderdaad.

Ziggo verwacht omstreeks 31 jan 2012 de interactieve HD recorder van Cisco weer op voorraad te hebben las ik net op de site. Ik verwacht dat ze in Februari weer met een speciale aanbieding komen (voor nieuwe klanten).
Ik zou opzeggen en wachten tot Februari als er TV in het nieuwe abo moet.
 
Poupou

Quote

MaXMhZ schreef:

Inderdaad.

Ziggo verwacht omstreeks 31 jan 2012 de interactieve HD recorder van Cisco weer op voorraad te hebben las ik net op de site. Ik verwacht dat ze in Februari weer met een speciale aanbieding komen (voor nieuwe klanten).
Ik zou opzeggen en wachten tot Februari als er TV in het nieuwe abo moet.


De Cisco 8485 is nu al weer te bestellen, los of bij overstap naar Alles-in-1. Zie https://www.ziggo.nl/#producten/landi.../actie-itv.

De actie loopt tot eind januari 2012, of totdat de voorraad op is.
 
MaXMhZ
Bedankt voor de tip en de link Poupou!

Waarscheinlijk dat ik daar over een paar dagen gebruik van maak. Smile

Ik wil een 2e internet lijn naast mijn ADSL en TV. De telefoon erbij is ook niet verkeerd. Heb ik daar meteen wat redundantie als die vreselijke Samsung smartphone gejat wordt.

99 € i.p.v 459 € - lang niet slecht!
 
Black Tiger
Volgens mij is het een typefout.

Bij de abonnementen staat 99 euro ja, maar bij het reklameblokje rechts staat 199 euro en dat lijkt me een meer realistische korting.

Dus ik denk dat hier sprake is van een fout op de website.
 
Poupou

Quote

Black Tiger schreef:

Volgens mij is het een typefout.

Bij de abonnementen staat 99 euro ja, maar bij het reklameblokje rechts staat 199 euro en dat lijkt me een meer realistische korting.

Dus ik denk dat hier sprake is van een fout op de website.


Nee hoor. € 199,- is inderdaad de prijs voor een losse Cisco. Als je overstapt naar een Alles-in-1 pakket (scroll even naar onder op de betreffende webpagina) is de prijs € 99,-.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 klantnummers op 1 adres is duidelijk te moeilijk voor Ziggo-medewerkers...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie