obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ZIGO wordt gek van Ziggo
Zippo

Quote

ZIGO wordt gek van Ziggo

ALPHEN - Wat is de overeenkomst tussen bellen, computeren of tv kijken en badminton? Die vraag lijkt nogal onzinnig maar blijkt dat voor vele tientallen heetgebakerden toch niet te zijn.

zigo-logo1_162686a


Zij hebben met name in de eerste week van het nieuwe kabelbedrijf Ziggo witheet naar de telefoon gegrepen om hun beklag te doen en kwamen daarbij uit bij een Alphense badmintonclub.
Zonder Inspanning Geen Ontspanning heet deze vereniging. ZIGO dus en daarmee redelijk vergelijkbaar met het niet in kapitalen geschreven Ziggo. Dat bedrijf ontstond onlangs uit het samengaan van Casema, @Home en Multikabel.

Met name de vrouw van secretaris Adri Vis van de badmintonclub is slachtoffer van de klachtenregen, die eigenlijk bestemd is voor de kabelaanbieder. Boze bellers weten haar via de website van Zigo te bereiken. ,,Meermaals ben ik al bedreigd door klanten.’’ Haar man legt uit dat dit zelfs zover gaat dat gedreigd wordt met fysiek geweld en bezoek aan huis.
De boze bellers lezen hun afschriften slecht, zoeken op internet een nummer, bellen zonder na te denken direct op en trekken van leer. ,,In twee zinnen zou ik het misverstand uit de wereld kunnen helpen. Maar vaak kom ik er niet eens tussen. Het lijkt wel of ze boos zijn op de hele wereld.’’

Secretaris Vis stelt dat in de eerste week van Ziggo zeker twintig mensen hebben gebeld. ,,Dat is de weken daarna afgenomen maar vorige week belden ook nog ruim een handvol mensen. Zij blijken heel vervelend te kunnen doen.’’ Vis gaat verder: ,,Wij zijn maar een kleine club. De kosten voor eventuele advocaten en procedures kunnen wij niet betalen. Ik denk dat het aantal bellers vanzelf wel afneemt. Wel verander ik het nummer op de website in dat van mijn mobiele telefoon.’’
Een woordvoerder van Ziggo laat weten niet eerder met een dergelijk naamprobleem geconfronteerd te zijn. ,,We nemen contact op met de badmintonclub en gaan kijken hoe we hier samen uitkomen.’’ Wat als het bedrijf de badmintonners voorstelt het webadres van de club te wijzigen? Vis: ,,Sorry maar wij bestaan al veertig jaar en waren veel eerder.’’

Gewijzigd door Zippo op 07-07-2008 17:16
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZIGO wordt gek van Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie