Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo TV player
sausje
Is de stream bij Ziggo voorgoed down nu?
Mijn TV player werkt al sinds kerst niet meer en is eigenlijk best rot aangezien ik die gebruik om in bed via laptop tv te kunnen kijken (heb geen 2de tv).

Weet hier iemand iets meer vanaf over hoe en wat er aan de hand is?

bvd,

Sausje

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 13 2012 13:12:57:
Dus niemand weet IETS hierover?! Angry
Gewijzigd door sausje op 13-01-2012 13:12

Monteur_kees

sausje schreef:

Mijn TV player werkt al sinds kerst niet meer en is eigenlijk best rot aangezien ik die gebruik om in bed via laptop tv te kunnen kijken (heb geen 2de tv).

bvd,

Sausje

Voor zover bekend komt Live TV niet terug op onze website. De eerdere verwachting dat het eind januari weer zou functioneren komt hierbij te vervallen. Je kan klanten als alternatief naar onze App verwijzen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm

sausje

piotje schreef:

sausje schreef:

bvd,

Sausje

Voor zover bekend komt Live TV niet terug op onze website. De eerdere verwachting dat het eind januari weer zou functioneren komt hierbij te vervallen. Je kan klanten als alternatief naar onze App verwijzen.

Geweldig, geen tv in de slaapkamer meer dus..
Wat is de reden hierachter als ik vragen mag?

MisterSenseo
Hier staat duidelijk dat live tv kijken op dit moment niet mogelijk is,hoe moeten forumleden dan weten wat er aan de hand is ?
We zijn een onafhankelijk forum,en hebben inhoudelijk niets met Ziggo te maken.
Bel Ziggo even en vraag het hen,ik ben alleen bang dat je een antwoord gaat krijgen in de trand van : "Geen idee meneer/mevrouw,het werkt gewoon even niet,we werken eraan"............
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

MaXMhZ
Ik zie daar op die "hier " link niets staan.

bagger site. Je moet een half uur wachten voordat het script eindelijk klaar is, en dan heb je nog niets.

Hoog tijd dat ze overstappen op simpel html en al die active onzin dumpen en direct linken weer mogelijk maken.

MisterSenseo
Rechts op die site staat een tv playertje en eronder staat dat er op dit moment geen live tv te kijken is.............Wink
Ik ben het met je eens dat hij veel te zwaar is,ofschoon hij wel erg mooi gemaakt is.
Maar je hebt er onderhand een i7 core voor nodig om hem te kunnen openen,dat ben ik met je eens.
Ze willen teveel.........ipv dat ze nou de kwaliteit van het netwerk eerst helemaal perfect maken en dan pas een prachtige website,maar goed,wij hebben er niet voor geleerd en hebben er dus geen verstand van........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

MaXMhZ
godallemachtig. Daar is over nagedacht.

Dat ding valt bij mij dus ver buiten de monitor.

Bedankt voor de tip!

Nu moeten ze hem nog binnen de web pagina zien te krijgen. Maar ja, als íe het niet doet en niet gaat doen... Hebben ze geen Delete knop op Ziggo keyboards?

lol

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo TV player', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie