Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Pagina 1 van 2: 12
|
heerlijk de @home behandeling is er nog steeds
|
|
paul1965 |
Geplaatst op 16-01-2012 18:35
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16-01-2012 |
3 januari 2012 een abonnement genomen bij Ziggo en na 1 week kan nog steeds niemand mij bellen. Gebeld met Ziggo en warempel na ongeveer 5 minuten iemand aan de lijn en tot mijn verbazing kon er 1 dag later iemand komen om mijn probleem te verhelpen want Ziggo had alles goed gedaan en het moest een technisch probleem zijn. Zoals afgesproken komt de eerste monteur langs, en na enkele minuten belt hij iemand van ziggo en vraagt of er iets niet geactiveerd is (iets met nummerbehoud geloof ik) de persoon aan de andere kant zegt hier is alles ok, waarop de monteur binnenkomt met een sizco modem en ik aangeef deze niet te willen en een ebuu modem wil hebben zoals ik al had want deze deed het perfect. (speciaal gevraagd bij ziggo voor ik abonnement had afgesloten en dat was geen probleem) De monteur geeft aan deze niet bij zich te hebben en sluit het sizco modem aan en wederom kan ik niet gebeld worden, de monteur belt wederom op naar ziggo en de persoon zegt ja hier bij ons is het niet goed ingesteld of zoiets en ja hoor nu hebben wij wel inkomende telefonie waarop ik zeg sluit mijn ebuu modem maar weer aan waarop de monteur zegt dat gaat niet. Ik geef aan absoluut geen sizco modem te willen want dit is niet het modem wat ik besteld had bij mijn abonnement, helaas kon de monteur hier niets aan doen en is weggegaan. Binnen enkele uren begint het al, internet valt weg , resetten en hij doet het weer, valt weer uit etc etc. na 6 x uitvallen doet hij niks meer en moet ik mobiel naar ziggo bellen en nu duurt het uiteraard 10 minuten voor er iemand aan de lijn komt na mijn verhaal te hebben gedaan kunnen we dan wederom een afspraak maken om weer een monteur te laten komen om het modem na te kijken en ja hoor hij komt binnen en de vorige monteur blijkt iets fout te hebben aangesloten en hij is boos en geërgerd dat de vorige monteur zijn werk schijnbaar niet goed heeft gedaan dit is eigenlijk een onzin verhaal want met het ebuu modem heb ik probleemloos geïnternet etc (enkel was telefonisch ik niet bereikbaar) de monteur gaat naar de bus en komt terug met een ebuu modem en ik dacht fijn mijn modem terug. DUS NIET!!! De monteur was de gehele tijd dat hij hier was aan het bellen ongeveer 45 minuten en op het laatst zegt hij, nou ik heb gebeld met een collega en als u 75€ betaald kunt u een ebuu modem krijgen. ik zeg dat gaat echt niet gebeuren en ik eis mijn origineel ebuu modem terug de monteur zei ook nog doodleuk ik gaat niet met u in discussie, 75€ of niks!! Nou heerlijk het oude asociale @home is weer terug, en het leuke is dat ik 6 maanden getwijfeld heb om @home (nu Ziggo) terug te nemen als provider.....nou had ik het maar niet gedaan , nu 15 dagen later ga ik mijn abonnement maar weer opzeggen want 4 jaar ellende als de vorige keer bij @home wil ik mezelf besparen. Typisch zij maken een fout en willen dat ik 75 € betaal. ziggo bedankt !!! Gewijzigd door paul1965 op 16-01-2012 18:52 |
|
|
veloci |
Geplaatst op 16-01-2012 19:03
|
Activiteit Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
Je kunt altijd opzeggen. Het kan zijn dat het merk/typemodem wat vervangen moet worden niet meer op voorraad of leverbaar is. Maar... volgens mij is het ongebruikelijk dat klanten moeten betalen voor een modem, want de modems zijn immers in bruikleen. Misschien kan iemand van webcare hier naar kijken. |
|
|
paul1965 |
Geplaatst op 16-01-2012 19:15
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16-01-2012 |
Modem was wel Op voorraad hij heeft het modem uit de bus gehaald maar wilde het niet installeren zonder dat ik 75€ betaal. Misschien snabbelen de monteurs op deze manier wel bij. Ik hoop dat dit gecontroleerd word. Schijnbaar zijn ze liever een nieuwe klant kwijt dan een nieuw modem van 20€ inkoop. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 16-01-2012 19:27
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Dit is te gek voor woorden. Ik zal ziggo webcare hier op attenderen!
|
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 16-01-2012 20:33
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Beste, U Heeft een prive bericht, Gaarne u reactie per persoonlijk bericht mvg, Piotje Quote paul1965 schreef: Modem was wel Op voorraad hij heeft het modem uit de bus gehaald maar wilde het niet installeren zonder dat ik 75€ betaal. Misschien snabbelen de monteurs op deze manier wel bij. Ik hoop dat dit gecontroleerd word. Schijnbaar zijn ze liever een nieuwe klant kwijt dan een nieuw modem van 20€ inkoop. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
BMP |
Geplaatst op 17-01-2012 16:58
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
laat dit niet waar zijn zeg,
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 17-01-2012 17:07
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Er is na te gaan wie die monteur geweest is. Als dit verhaal werkelijk waar is, vind ik dat die monteur zonder pardon en op staande voet ontslagen moet worden........dit is pure afpersing.......daar heeft Willem Holleeder 8 jaar voor vastgezeten. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 17-01-2012 18:49
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote paul1965 schreef: 3 januari 2012 een abonnement genomen bij Ziggo en na 1 week kan nog steeds niemand mij bellen. Gebeld met Ziggo en warempel na ongeveer 5 minuten iemand aan de lijn en tot mijn verbazing kon er 1 dag later iemand komen om mijn probleem te verhelpen want Ziggo had alles goed gedaan en het moest een technisch probleem zijn. Zoals afgesproken komt de eerste monteur langs, en na enkele minuten belt hij iemand van ziggo en vraagt of er iets niet geactiveerd is (iets met nummerbehoud geloof ik) de persoon aan de andere kant zegt hier is alles ok, waarop de monteur binnenkomt met een sizco modem en ik aangeef deze niet te willen en een ebuu modem wil hebben zoals ik al had want deze deed het perfect. (speciaal gevraagd bij ziggo voor ik abonnement had afgesloten en dat was geen probleem) De monteur geeft aan deze niet bij zich te hebben en sluit het sizco modem aan en wederom kan ik niet gebeld worden, de monteur belt wederom op naar ziggo en de persoon zegt ja hier bij ons is het niet goed ingesteld of zoiets en ja hoor nu hebben wij wel inkomende telefonie waarop ik zeg sluit mijn ebuu modem maar weer aan waarop de monteur zegt dat gaat niet. Ik geef aan absoluut geen sizco modem te willen want dit is niet het modem wat ik besteld had bij mijn abonnement, helaas kon de monteur hier niets aan doen en is weggegaan. Binnen enkele uren begint het al, internet valt weg , resetten en hij doet het weer, valt weer uit etc etc. na 6 x uitvallen doet hij niks meer en moet ik mobiel naar ziggo bellen en nu duurt het uiteraard 10 minuten voor er iemand aan de lijn komt na mijn verhaal te hebben gedaan kunnen we dan wederom een afspraak maken om weer een monteur te laten komen om het modem na te kijken en ja hoor hij komt binnen en de vorige monteur blijkt iets fout te hebben aangesloten en hij is boos en geërgerd dat de vorige monteur zijn werk schijnbaar niet goed heeft gedaan dit is eigenlijk een onzin verhaal want met het ebuu modem heb ik probleemloos geïnternet etc (enkel was telefonisch ik niet bereikbaar) de monteur gaat naar de bus en komt terug met een ebuu modem en ik dacht fijn mijn modem terug. DUS NIET!!! De monteur was de gehele tijd dat hij hier was aan het bellen ongeveer 45 minuten en op het laatst zegt hij, nou ik heb gebeld met een collega en als u 75€ betaald kunt u een ebuu modem krijgen. ik zeg dat gaat echt niet gebeuren en ik eis mijn origineel ebuu modem terug de monteur zei ook nog doodleuk ik gaat niet met u in discussie, 75€ of niks!! Nou heerlijk het oude asociale @home is weer terug, en het leuke is dat ik 6 maanden getwijfeld heb om @home (nu Ziggo) terug te nemen als provider.....nou had ik het maar niet gedaan , nu 15 dagen later ga ik mijn abonnement maar weer opzeggen want 4 jaar ellende als de vorige keer bij @home wil ik mezelf besparen. Typisch zij maken een fout en willen dat ik 75 € betaal. ziggo bedankt !!! Beste Paul, Dit is natuurlijk niet de manier waarop we te werk gaan. Graag zou ik middels PB je klantnummer willen ontvangen zodat ik ervoor kan zorgen dat alles alsnog gaat werken en dat de verantwoordelijke (externe) partij op deze manier van werken aangesproken wordt. Groet, Ziggo Webteam Jelle Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Puma |
Geplaatst op 17-01-2012 21:25
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Tjah. Krijg je als je de bekende witte bussen met 5 rode stippen inhuurt. Zelfde taferelen voeren ze uit bij KPN. Zie dat stukje in Radar over de monteur die voor 30 euro een 220v aansluiting wel ging maken. |
|
|
paul1965 |
Geplaatst op 21-01-2012 13:47
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 16-01-2012 |
Tot mijn verbazing is er door Ziggo direct gereageerd en zijn wij tot een oplossing gekomen. Ik moet hierdoor ook mijn oordeel over Ziggo bijstellen en vind nu dat ze deze klacht goed en zeer snel hebben opgelost. Ziggo ga zo door. Mvg, Paul |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heerlijk de @home behandeling is er nog steeds', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld | Klacht over Ziggo | : 8 | 03-12-2019 |
aansluiten home cinemaset. heel graag hulp | Algemeen | : 9 | 02-01-2016 |
Snelheid nog steeds dezelfde | Snelheid | : 8 | 21-03-2015 |
tv aansluiten op home cinema set | Ziggo Gebruikers Groep | : 6 | 16-09-2014 |
verbinding met wifi valt steeds weg | Klacht over Ziggo | : 14 | 26-03-2014 |
Advertentie