obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Mijn ervaringen als nieuwe Ziggo Alles in 1 Plus abonnee
erike59
Naveel heen en weer gebel en gemail en geschrijf zet ik mijn ervaring met Ziggo vanaf ingaan van mijn nieuwe abo hier. Deze informatie heb ik in een brief aan de Ziggo directie gericht, maar ook daar wordt het probleem niet opgepakt en wat eigenlijk nog erger is. Je klachten worden niet serieus genomen! Als het eenmaal fout gaat, blijft het fout gaan!

Aan: Directie Ziggo
Atoomweg 100
3542 AB Utrecht

Van: .....
.....
..... Best

Geacht directielid,

Bij deze wil ik u nogmaals op de hoogte brengen van mijn ervaringen tot nu toe als nieuwe Ziggo Alles in 1 plus tot nu toe. Deze zijn zowel zeer positief v.w.b. de intake en installatie zelf. Daarna wordt het echter helaas steeds minder positief, zeg maar gewoon negatief. Daar waar in ik 1e instantie netjes werd gebeld en er over oplossingen werd meegedacht. Is nu de situatie dat er zelfs op gemaakte terugbel afspraken niet eens wordt gebeld. Deze terugbelafspraak werd op initiatief van de Ziggo medewerker gemaakt om proactief aan een oplossing te komen. Maar helaas de oplossing is aangeboden, maar werkt helaas niet. Echter er is ook niet teruggebeld, zelfs niet na wederom een telefoontje mijnerzijds is niets meer vernomen tot nu toe. Tot op heden hebben 3 Ziggo medewerkers persoonlijk gezegd zelf terug te zullen bellen. Dit is in alle gevallen niet gedaan!

Mijn aanvankelijke positieve indruk van Ziggo loopt nu met rasse schreden terug. Ik heb ook de positieve ervaringen vermeld, die wil ik ook zeker benadrukken.
Hieronder vind u mijn ervaringen tot en met vandaag 18-1-2012 22:00.

Ik ben me bewust dat mijn probleem niet echt schokkend dan wel onoverkomenlijk is.
Waar ik gewoon heel veel moeite mee heb is nog steeds dat:
A nog steeds geen oplossing is.
B dat er gewoon geen serieuze aandacht wordt geschonken aan gemelde klachten. De klachten stapelen zich op. Dit geldt ook voor op initiatief van Ziggo medewerkers gemelde klachten.
C Dat gemaakte afspraken telkens weer niet worden nagekomen.
D dat bij het aangaan van het abonnement toegezegde aanbieding voor de dan niet beschikbare Interactieve HD Recorder, wij nu 100,- meer zouden moeten betalen.

Wat ik gewoon wil is serieus genomen worden en iemand horen die niet alleen zegt dat het probleem wordt opgelost, maar het ook doet. Blijkbaar is het niet mogelijk bij Ziggo om een klacht serieus te nemen en een simpel probleem zoals ik heb op te lossen binnen een fatsoenlijke termijn en op een fatsoenlijke wijze.

Ik vraag u nogmaals, of u het tij keren, want wij zijn het niet nakomen van afspraken en niet serieus nemen van klachten helemaal beu. Ik ben zelf werkzaam in de dienstverlening en ik hoef mijn klanten dit niet te flikken.

In afwachting van uw reactie

Met vriendelijke groet

Erik Elzenaar

Ziggo ervaringen na installatie op 9-1-2011
6-12 Telefoontje inzake opzeggen Telfort
In tegenstelling tot bij aanvraag van Abo, is Telefoon wel opgezegd met bevestiging. Telfort echter niet. Dit werd ter plekke door de Medewerker wederom geregeld. Omdat hier voor mij extra kosten ivm dubbel Internet Abo inzitten, heb ik hierover op 6-12 een klacht/opmerking overgemaakt. Op 7-12 werd ik keurig gebeld met de mededeling dat de 20,- extra kosten in mindering worden gebracht op de komende factuur! Keurig netjes.
9-12 Monteur keurig op tijd, vroeger zelfs.
Deze leverde uitstekende service.
Bestede zelfs tijd aan het aansluiten van het telefoon basisstation op de wandcontactdoos, wat voorheen niet werkte. Chapeuax!

Daarna werd het wat minder
1e telefoontje 9-12
Emailadres aanmaken lukt niet. Zou worden teruggebeld. Is niet gebeurd.
Tevens melding gemaakt van mijn naam die bij “Mijn Ziggo” foutief wordt weergegeven. Medewerker heeft dit doorgegeven en ik zou hierover worden teruggebeld.

2e telefoontje mijnerzijds 9-12
Medewerker heeft email adres aangemaakt. 2e kon toen zelf.
Beide emailadressen zijn via mail bevestigd
Wachtwoord aanpassen lukt echter niet.

3e telefoontje 10-12
Medewerker gaf aan, dat dit nog niet kan, omdat de order nog niet volledig was afgeboekt of doorgeboekt. Dit is een automatisch administratief proces wat 2 a 3 werkdagen kan duren, voordat dit is verholpen.
Idem wederom foutieve melding van mijn naam bij “mijn Ziggo” verteld. Deze medewerker gaf aan na navraag, dat dit helaas niet te verhelpen is!

4e telefoontje 16-12
Emailadressen beheren lukt nog steeds niet.
Medewerker gaf aan dat er nog steeds problemen zijn met dit proces. Of ik nog een aantal dagen wil afwachten.
Na ong 1 week, kwam ik inderdaad verder. Alleen kon ik nog steeds geen wachtwoorden wijzigen. Scherm blijft hangen na aangepast ww.

5e telefoontje 30-12
Bovenstaand probleem nogmaals gemeld. Is een onbekend probleem, wordt doorgegeven naar de 2e lijn. Reactie binnen 5 werkdagen!
30-12: 2 Klachten ingediend
Ik vond het wachten onacceptabel, ik wacht immers al vanaf de 10e! Vandaar betreffende niet kunnen beheren van m’n email adressen opnieuw gebeld en klacht ingediend.
Idem v.w.b. foute naam bij Mijn Ziggo en vanwege uitblijven van reacties vanuit Ziggo.
31-12 1e reactie via mail vanuit Ziggo, deze slaat echter de plank volledig mis. Is gewoon een verhaaltje over hoe Mijn Ziggo werkt. Daarom met betreffende klacht nr. opnieuw klacht ingediend!

31-12 Geen internet, mogelijk.
Modem/router diverse malen uit/aan gezet

1-1-2012 Goed begin van het nieuwe jaar. ;-(
Wederom geen internet Modem/router uit/aangezet.
Probleem herhaald zich van gedurende de hele dag.
Soms even internet idem qua mail verzenden en ophalen

2-1-2012 Ziggo belt n.a.v. klachten
Lezenaar probleem kon men geen wijs uit.
Email adres beheer, oorzaak wordt gezocht in Bestaand “Mijn Ziggo” account waarop nieuwe abo’s zijn toegevoegd. Probleem zit in nog steeds openstaande taken ivm mijn abonnement. bij Ziggo Work-Around m.z. Bij “Mijn Ziggo” nieuwe inloggevens opvragen.
Online lukt dat niet. Ziggo stuurt ze per post op en men belt op vrijdag om 10u op.


2-1-2012 Internet en Email probleem
Geen internet & email via draadloos. Bekabeld werkt het prima.
Van Ziggo Email met instellen ander kanaal gekregen. Dit zou het moeten oplossen.
Ik heb kanaal 13 ingesteld als 1e. Daarna direct supersnellen verbinding. Prima oplossing dus!

Zo niet, is er nog Service plus via 0900-1876
0,60E p.m. bezoek aan huis is 60,-€ per uur. Als blijkt dat het problemen bij Ziggo of aan het Ziggo modem/router ligt. Liggen de kosten bij Ziggo. Gelukkig niet nodig geweest.

4-1-2012 2e reactie op klacht via email betreffende Lezenaar
Reactie geeft aan dat alles goed staat! Men heeft totaal niet in de gaten waar het wel fout staat. Dit d.m.v. voorbeeld mail duidelijk gemaakt….., hoop ik! Vrij pissige reactie van mij richting Ziggo

V.w.b. probleem met Email adressen beheer. In tegenstelling tot wat men gisteren aangaf, kan ik niet meer aanloggen!

5-1-2012 Brief van Ziggo met nieuw wachtwoord
Aangelogd ww gewijzigd en poging om email te beheren. Inloggen lukt nu wel.
Echter oplossing heeft niet geholpen v.w.b. emailadres beheer.

6-1-2012 N.a.v. bovenstaande was er een terugbelafspraak op 6-1 om 10:00u.
Klacht ingediend vanwege niet terug bellen heb zelfs tot 10:30 gewacht met bellen hierover.
Bij 1200 gemeld, daar is opnieuw een klacht aangemaakt.
Kortom nog steeds 2 openstaande “problemen” zonder fatsoenlijke afhandeling.
Medewerkers aan de telefoon zijn behulpzaam en begripvol.
Ook na telefonisch contact op t/m 17:00 nog steeds niet gebeld door Ziggo.

9-1-2012 17:00 nog steeds niet teruggebeld n.a.v. klachten.
Wederom gebeld met 1200, voordat ik de juiste persoon aan de lijn had, heb om ruim 30 minuten in de wacht gestaan!
Ik heb gesproken met Gert van Polen. Z’n collega Stefan Bakker heeft intern gemaild naar de verantwoordelijke afdeling en gaat ervoor zorgen dat er morgen teruggebeld wordt. Zo niet belt Gert mij woensdag zelf terug! Als tegemoetkoming werd me 20,- aangeboden.

10-1-2012 Niet gebeld door Ziggo

11-1-2012 Wederom Niet gebeld door Ziggo. Nu voor het laatst 1200 gebeld.
Ondanks de klip en klare toezeggingen ben ik wederom niet gebeld!
Ik heb gesproken met Nick van den Brandhof, hij gaat het alsnog ervoor zorgen dat het nu wel wordt opgepakt. Tevens heeft hij een klacht aangemaakt, de zoveelste. Onze problemen zijn ontstaan doordat er taken niet goed zijn opgepakt etc..

12-1-2012 Wederom niet gebeld door Ziggo
Vandaag de brief aan de Directie van Ziggo te Utrecht op de post gedaan.

13-1-2012 Poging gedaan om te kijken of emailadres beheer nu werkt.
Tot mijn verbazing verschijnt er geen “welkom dhr. Lezenaar” meer. Er staat nu in het geheel geen naam. Er staat alleen “U bent ingelogd”. En een melding ”We hebben dit account niet gevonden” Terwijl daaronder gewoon mijn emailadressen staan, waarvan het beheer nog steeds niet lukt.

’s Middags gebeld door Ziggo, wat nu eigenlijk het probleem is met “Mijn Ziggo” het stond nogal cryptisch beschreven nl. Na mijn uitleg dat emailadres beheer niet werkte, was het wel duidelijk en zou ik nog horen. Over de klacht was niets bekend bij deze persoon.

16-1-2012 Nog steeds geen terugkoppeling of telefoontje van Ziggo

17-1-2012 Ziggo belt
Met helaas exact dezelfde vraag als op 13-1-2012. Mijn probleem stond cryptisch omschreven en men kon er geen wijs uit! Maar gelukkig ook deze medewerker gaf aan, meneer ik begrijp het nu helemaal en ga er voor zorgen dat het goed komt.
Tijdens het gesprek gepoogd om via “Mijn Ziggo” m’n emailadressen te beheren. Dat lukt nog steeds niet. Wat me wel opviel is dat Bovenaan de pagina nu niet meer staat “dhr Lezenaar” . Maar “Je bent ingelogd”. De medewerker wist me te vertellen dat dat inderdaad recent voor iedereen is gewijzigd.

17-1-2012 Email van Ziggo ivm beschikbaar komen van de Interactieve HD Decoder
Bij het recent(eind november) vragen van informatie over “Alles in 1 Plus” heb ik de vraag gesteld of ik beter kon wachten totdat de Interactieve decoder weer leverbaar was. De Ziggo medewerker gaf aan, nee meneer niet nodig, zodra deze weer beschikbaar komt, is de aanbieding voor bestaande abonnees gelijk aan die voor nieuwe abonnees. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er toch een verschil is van 100-€. Ik vind dit uitermate incorrect. Immers anders had ik wel gewacht met het aangaan van mijn "Alles in 1 plus", Ik ga er vanuit dat hier een oplossing voor komt?!

18-1-2012 Ziggo belt over openstaand probleem
Ook deze medewerker vraagt wat er nu eigenlijk mis is. Volgens zijn informatie in zijn taak staat dat mijn email adres niet goed zou zijn. Echter in het systeem staat dit gewoon wel goed. Wederom uitgelegd wat het probleem is, nl. Beheren van emailadressen via Mijn Ziggo werkt niet. Zijn reactie is, O dat is wat anders dan hier staat!. Waarop ik nog maar eens aangeef dat hij de 3e of 4e is die deze vraag stel! De medewerker vind dit zeer vervelend voor mij en zegt, meneer ik pak het op en bel u zelf terug. Ook dat is me vaker verteld.

Vandaag ook een reactie gehad op de gestuurde brief. Helaas wordt in mijn ogen de brief gewoon doorgezet naar de afdeling klachten. Maar aangezien ik m.i. zelf al 4 of 5 klachten heb ingediend en Ziggo helpdesk medewerkers ook al meerdere, heb ik daar gewoon geen vertrouwen in.


Vandaag ook een reactie gehad inzake mijn opmerking n.a.v. de email van Ziggo dd 17-01-2012 over het beschikbaar komen van de Interactieve HD Decoder. Hierin wordt gewoon ontkend dat deze bij een nieuw Alles in 1 abonnement te bestellen is voor 99,-
Zoals eerder geschreven voel ik me hierdoor onheus behandeld. En ga er vanuit dat zoals mij oorspronkelijk is toegezegd wordt gestand gedaan!

Zie hieronder de reactie PC5684 - Vraag - Televisie - Algemene informatie: Abonnement [REF:300757953320] Op dit momemt is de interactieve hd recorder in combinatie met een alles in 1 pakket niet leverbaar.
Als er op dit momemt een bestelling word geplaats voor een alles in 1 pakket kan hier ook geen een interactive hd recorder meer meegeleverd word, Als bestaande klant en nieuwe klant krijgt u de optie een interactive hd recorder te kunnen aanschaffen voor 199 euro, inplaats van 450 euro.
Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie voor u ongemak veroorzaakt en bieden u nogmaals onze excuses aan.

En zie de mail waarin de Interactieve HD recorder wordt aangeboden:
Zoals wij u eerder lieten weten, is de Interactieve HD recorder binnenkort weer beschikbaar. En zoals beloofd kunt u hier als eerste van profiteren.
U kunt daarom vandaag al de Interactieve HD recorder bestellen via een speciale bestelpagina en kiezen uit twee exclusieve aanbiedingen!

Met de Interactieve HD recorder kunt u standaard:
• alle populaire zenders in HD-kwaliteit kijken
• live tv pauzeren en opnemen
• gemiste uitzendingen terugkijken
• films en series bestellen met uw afstandsbediening
erike59 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door erike59 op 19-01-2012 21:08
 
BMP
Dubbele post verwijderd.

Gr BMP Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
erike59
Dubbele post verwijderd.
Gr BMP Smile[/quote]
Tnx, zag het te laat!
 
BMP
Geeft niks, ik hoop dat je er wat uit komt met ziggo je kan anders wel even contact opnemen van iemand van Ziggo webcare Smile http://ziggo.gebruikers.eu/profile.ph...ookup=3903 die kunnen je vast verder helpen.

Succes Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Zippo
Ik heb webcare al ingeseind.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo-WebCare_Jelle
ik heb het bericht geheel doorgelezen. Het is uiteraard vervelend dat het zo gelopen is. Ik begrijp uit je bericht dat je je email adres achtergelaten hebt voor wanneer de cisco weer beschikbaar komt? Maar heb je dan tussendoor al een alles-in-1 pakket aangevraagd? En zijn er nu nog problemen met betrekking tot de email adressen? Als je middels PB je klantnummer en (in het kort) aangeeft wat er nog mis is, zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ervaringen als nieuwe Ziggo Alles in 1 Plus abonnee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Advertentie