Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
onbereikbaar domein via mijn modem
|
|
oscartuinen |
Geplaatst op 11-03-2012 16:34
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Standaard Berichten: 12 Lid sinds: 10-03-2012 |
Klopt dat is mijn fout. Ik klik steeds op 'post citeren'. Maar ga nu alleen 'antwoorden'gebruiken Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 11 2012 16:37:43: Quote oscartuinen schreef: Hallo Piotje Heb ik gedaan. Had weer contact en kon een deel verwijderen. Maar bij de volgende map verwijderen werd wederom de verbinding verbroken. Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 11 2012 16:39:58: hallo, Contact via draadloos lukt me nu in eens ook niet meer. Maar met de kabel lukt wel. Met dns ben ik niet zo thuis. Wel van gehoord. Dus kan ik zo niet vinden. Als je kort uitleg kan geven zoek ik het wel op. Vandaag had ik even weer contact met het domein good4charity.nl Vreemd genoeg kon ik ook weer de index pagina zien. Ook kreeg ik weer toegang via ftp. Dus had weer alle hoop om verder te gaan. Een nieuwe map aan gemaakt en begonnen met uploaden. Maar halverwege is die weer gestopt. Verbinding verbroken. De site heb ik ook staan op andere plekken. Daar ben ik vandaag ook geweest en heb totaal geen problemen met de verbinding. Ik kan zowel bestanden uploaden als verwijderen. Het contact blijft dan. Op een of andere manier hapert het ergens. Nu ik deze tekst schrijf heb ik net nog even geprobeerd en krijg ik wel weer contact. Voor mij blijft het onduidelijk maar vermoed dat het probleem verder weg zit. Maar goed. Ik ga nog even proberen contact te leggen. Hoe open ik dns? Want dan ga ik toch even kijken. Hebben we dat ook uitgesloten. Alvast dank tot zover. ! Ik heb de site tijdelijk doorgelinkt. Kunnen ze vast kijken en aanmelden. good4charity.oscarolsson.nl Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 16 2012 20:38:21: Hallo leden, Nog steeds kan ik geen contact krijgen met www.good4chrity.nl Nu is deze wel doorgelinkt. Het staat op de server van: Fast2host. RXonline Eindhovensebaan 7H 6031NB www.RXonline.be Probleem nog in het kort. Er is geen ip blokkade, geen dns probleem en via ftp met of zonder passive ook geen contact. Ook met of zonder firewall, virusscanner. Met of zonder router. Direct op de modem. Verschillende browsers gebruikt. Cache geheugen eerst leeg gemaakt. Het probleem blijft. Voor de rest kan ik wel gewoon internetten. Heel vreemd. We denken zelf dat het zit tussen de modem en de server. Maar dat is een heel eind. Via een track tracing kwamen we tot de server van hostline.be Ik zal nog een overzicht hiervan toevoegen. Iemand een idee wat het nog meer zou kunnen zijn? Of is het tijd om een monteur te vragen? Alvast dank voor jullie advies. Groeten Oscar Gewijzigd door oscartuinen op 16-03-2012 20:38 Groeten Oscar
|
|
|
Henk |
Geplaatst op 16-03-2012 20:57
|
Activiteit Berichten: 96 Lid sinds: 01-02-2007 |
Kijk eens in je host file in windows/system Misschien dat daar een blokkade zit. |
|
|
oscartuinen |
Geplaatst op 16-03-2012 21:31
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Standaard Berichten: 12 Lid sinds: 10-03-2012 |
Quote Klinkt goed. Kan je me nog kort uitleggen hoe ik daar kom? En wat ik er aan moet doen/verwijderen? Groeten Oscar
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 16-03-2012 21:42
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Dat ligt er aan welke windows versie je gebruikt. Als het xp is dan is het in: /windows/system32/drivers/etc Er zit trouwens een typefoutje in de domeinnaam, dat moet good4charity.nl zijn, je was de "a" in charity vergeten. Deze domeinnaam linked dus door zoals je zegt, maar niet naar die Belgische server maar naar een ip bij hostslim.nl. De doorverwijzing is gewoon een subdomein op oscarolsson.nl geworden en dat domein zit overigens ook bij een Nederlandse hosting provider namelijk XLnet. Ik zie zo vlug nergens die Belgische provider waar jij het over hebt. Greetings, Black Tiger
|
|
|
oscartuinen |
Geplaatst op 16-03-2012 22:33
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Standaard Berichten: 12 Lid sinds: 10-03-2012 |
Quote Black Tiger schreef: Dat ligt er aan welke windows versie je gebruikt. Als het xp is dan is het in: /windows/system32/drivers/etc Er zit trouwens een typefoutje in de domeinnaam, dat moet good4charity.nl zijn, je was de "a" in charity vergeten. Deze domeinnaam linked dus door zoals je zegt, maar niet naar die Belgische server maar naar een ip bij hostslim.nl. De doorverwijzing is gewoon een subdomein op oscarolsson.nl geworden en dat domein zit overigens ook bij een Nederlandse hosting provider namelijk XLnet. Ik zie zo vlug nergens die Belgische provider waar jij het over hebt. Dank je ik ga het proberen te zoeken. Bij hostslim krijg ik telkens een time out. Ook bij het uploaden via ftp. Ik heb een ping gedaan via mijn pc en krijg de volgende melding: Pingen naar good4charity.nl [89.207.132.121] met 32 byte gegevens: Time-out bij opdracht. Time-out bij opdracht. Time-out bij opdracht. Time-out bij opdracht. Ping-statistieken voor 89.207.132.121: Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 (100% verlies). C:\Documents and Settings\Administrator> Ik weet niet hoe het zit met die Belgische provider. Deze heb ik nl. van de kennis waar voor ik dit doe. En van het email verkeer met hen. Een ping via domain tools 89.207.132.121 Ping Ping Type: Host IP Address Ping Time 1. 89.207.132.121 89.207.132.121 161.47ms 2. 89.207.132.121 89.207.132.121 164.76ms 3. 89.207.132.121 89.207.132.121 161.32ms 4. 89.207.132.121 89.207.132.121 164.34ms 5. 89.207.132.121 89.207.132.121 161.82ms 6. 89.207.132.121 Timed Out 7. 89.207.132.121 89.207.132.121 162.61ms Total Duration: 976.32 ms Average Ping: 139.47 ms Een traceroute via domaintools 89.207.132.121 Traceroute Hop T1 T2 T3 IP 1. 0.65ms 0.83ms 1.84ms 66.249.16.2 Reverse IP | Ping | DNS Lookup 2. 0.66ms 1.17ms 2.68ms 64.246.161.201 Reverse IP | Ping | DNS Lookup 3. 5.83ms 5.02ms 4.66ms xe-11-2-0.edge2.seattle3.level3.net Reverse IP | Ping | DNS Lookup 4. 5.43ms 5.16ms 5.46ms ae-2-52.edge1.seattle3.level3.net Reverse IP | Ping | DNS Lookup 5. 1.75ms 1.00ms 1.57ms 64.208.27.217 Reverse IP | Ping | DNS Lookup 6. 1.59ms 1.02ms 1.64ms ae0-30g.scr1.sea1.gblx.net Reverse IP | Ping | DNS Lookup 7. 163.59ms 163.90ms 163.52ms ae0.ar9.ams2.gblx.net Reverse IP | Ping | DNS Lookup 8. 161.50ms 161.30ms 161.55ms we-dare-bv.ge-10-0-0.ar9.ams2.gblx.net Reverse IP | Ping | DNS Lookup 9. 161.60ms 161.74ms 161.53ms dc-core11.hostslim.nl Reverse IP | Ping | DNS Lookup 10. * * * Request Timed Out 11. * * * Request Timed Out Je ziet dat ik van hieruit steeds niet verder kan tot de juiste server. Maar ik ga eerst eens kijken bij /windows/system32/drivers/etc Dank tot zover. Groeten Oscar
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 17-03-2012 02:05
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Da's handig, ik wilde je namelijk net vragen om eens een trace te doen, maar dat heb je dus al gedaan. Die routing stopt op het moment dat je bij hostslim terecht komt. Ik wist niet dat domaintools ook een traceroute had, maar kun je dat niet eens vanaf je eigen pc doen? Als je XP hebt, gewoon een command prompt openen en dan het volgende commando geven: tracert good4charity.nl Bij mij vanaf hier lokaal gaat de ping uitstekend met een antwoord van 56 ms TTL dus da's verder prima. Hier de tracert. Bezig met het traceren van de route naar good4charity.nl [89.207.132.121] via maximaal 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms fritz.box [10.0.0.2] 2 * * * Time-out bij opdracht. 3 8 ms 7 ms 7 ms lml-rc0001-ds101-vl201.core.as9143.net [213.51.151.97] 4 10 ms 14 ms 26 ms ht-rc0001-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.151.93] 5 15 ms 13 ms 14 ms asd-lc0006-cr101-ae4-0.core.as9143.net [213.51.158.150] 6 17 ms 24 ms 24 ms 10ge-3-3-0.br1.ams.we-dare.net [195.69.144.107] 7 18 ms 15 ms 18 ms ar01-sk07-rtm.we-dare.net [92.48.225.5] 8 19 ms 17 ms 16 ms ar01-sk07-rtm.shiryo.nl [84.244.128.98] 9 17 ms 19 ms 15 ms dc-core11.hostslim.nl [89.207.132.9] 10 16 ms 16 ms 17 ms hosted-by.hostslim.nl [89.207.132.121] Geen dank overigens. Is een interessant probleem, dus ben er wel nieuwsgierig naar wat dit veroorzaakt. Ik durf bijna te wedden dat het ofwel een routeringsprobleem is op de 94 range van Ziggo ofwel toch een firewall issue bij hostslim ergens. Bij jou eindigt het bij die dc-core11.hostslim.nl en daar gaat het bij mij nog net verder tot aan de server. Lijkt toch erg sterk op een firewall verhaal. Heel vreemd. Net ook maar even een trace via network-tools.com gedaan, zelfde resultaat als bij mij lokaal. Gewijzigd door Black Tiger op 17-03-2012 02:10 Greetings, Black Tiger
|
|
|
oscartuinen |
Geplaatst op 17-03-2012 08:57
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Standaard Berichten: 12 Lid sinds: 10-03-2012 |
Goedenmorgen, Ik heb net weer even die trace gedaan via de pc en krijg het volgende: C:\Documents and Settings\Administrator>tracert good4charity.nl Bezig met het traceren van de route naar good4charity.nl [89.207.132.121] via maximaal 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 8 ms 7 ms 8 ms 5ED08801.cm-7-1c.dynamic.ziggo.nl [94.208.136.1] 3 7 ms 8 ms 6 ms amf-rc0004-ds102-vl212.core.as9143.net [213.51.1 62.161] 4 10 ms 10 ms 7 ms mnd-rc0001-cr102-ae12-0.core.as9143.net [213.51. 160.162] 5 9 ms 11 ms 11 ms asd-tr0409-cr101-ae7-0.core.as9143.net [213.51.1 58.10] 6 12 ms 52 ms 30 ms 10ge-3-3-0.br1.ams.we-dare.net [195.69.144.107] 7 14 ms 11 ms 12 ms ar01-sk07-rtm.we-dare.net [92.48.225.5] 8 10 ms 12 ms 11 ms ar01-sk07-rtm.shiryo.nl [84.244.128.98] 9 11 ms 11 ms 11 ms dc-core11.hostslim.nl [89.207.132.9] 10 * * * Time-out bij opdracht. 11 * * * Time-out bij opdracht. 12 * * * Time-out bij opdracht. 13 * * * Time-out bij opdracht. 14 * * * Time-out bij opdracht. 15 * * * Time-out bij opdracht. 16 * * * Time-out bij opdracht. 17 * * * Time-out bij opdracht. 18 * * * Time-out bij opdracht. 19 * * * Time-out bij opdracht. 20 * * * Time-out bij opdracht. 21 * * * Time-out bij opdracht. 22 * * * Time-out bij opdracht. 23 * * * Time-out bij opdracht. 24 * * * Time-out bij opdracht. 25 * * * Time-out bij opdracht. 26 * * * Time-out bij opdracht. 27 * * * Time-out bij opdracht. 28 * * * Time-out bij opdracht. 29 * * * Time-out bij opdracht. 30 * * * Time-out bij opdracht. De trace is voltooid. C:\Documents and Settings\Administrator> C:\Documents and Settings\Administrator> Geeft inderdaad aandat het daar ergens fout moet gaan. Dit hebben we al eens eerder gedaan. Maar wat kunnen we nu het beste verder gaan doen? Ik hoor het graag. Antwoord van mij zal wel later worden want ik ben vandaag buiten aan het werk. Groeten Oscar Edit MOD, citeren van het laatste antwoord is niet nodig, wordt wat onleesbaar. Gewijzigd door kobus1960 op 17-03-2012 10:23 Groeten Oscar
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 17-03-2012 14:27
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Beste Oscar. Volgens mij geeft het aan dat het gewoon aldaar een routerings danwel firewall probleem is. Zaak is gewoon dat hostslim de zaak gaat oplossen, want daar gaat het fout. Misschien dat de trace gegevens van je eigen pc daar ook bij kunnen helpen. Waarom het via domaintools ook niet lukte is me niet bekend, maar ook daar bleef het op dezelfde host/router hangen. De enige mogelijke oplossing is dus om Hostslim te contacteren en aldaar te verzoeken het euvel op te lossen. Eventueel kun je dan ook verwijzen naar deze thread hier met de trace gegevens, daaruit moeten zij ook kunnen concluderen dat het probleem bij hun ligt. Greetings, Black Tiger
|
|
|
oscartuinen |
Geplaatst op 17-03-2012 16:17
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Standaard Berichten: 12 Lid sinds: 10-03-2012 |
Dank mensen voor het zoeken naar de oplossing. Ik ga het ben hen proberen rond te krijgen. Als het in orde is laat ik het ook weten. Vriendelijke groet, Oscar Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 24 2012 16:36:30: Beste Ik heb een bericht verzonden naar de support van hostslim. Dit is het eerste antwoord: Quote Beste Oscar, Ik zie dat dit een VPS is. Deze is van 1 van onze klanten. Het beste is om dat aan die klant te vragen. Aangezien wij geen aanpassingen kunnen doen. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben, Met vriendelijke groet, Kevin Walter k.walter@hostslim.nl Linux support Hostslim Internet Solutions Ik hoop maar dat ze wat meer support kunnen geven. Groeten Oscar Gewijzigd door oscartuinen op 24-03-2012 16:36 Groeten Oscar
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 24-03-2012 17:11
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Als het van een VPS is kunnen ze geen support geven. Het enige wat ze kunnen doen is jouw bericht aan de klant doorgeven, of de klant met jouw in contact brengen. I.v.m. privacy regels mogen ze bijv. niet de klant zijn naam of email adres aan je doorgeven. Dus ik hoop dat er toch nog een weg is om alles in orde te krijgen, gaat moeilijk worden. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbereikbaar domein via mijn modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 3 | 19-12-2018 |
settop box modem | Klacht over Ziggo | : 3 | 09-05-2018 |
Advertentie