Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Decoder DCB B270R
Dirk
Hoi, ik heb een samsung decoder overgenomen van iemand.
nu moet ik de frequentie en network id veranderen dit lukt me wel maar het blijft niet in de decoder opgeslagen zitten.
hoe kan dit?
mvrg
Dirk

MisterSenseo
Dit komt omdat je frequentie en network ID moet invoeren en dan direct zenders moet zoeken........aan het eind van dat proces wordt de vraag gesteld om alles op te slaan en bij "OK" zal dat dus ook gebeuren......Wink
Het slimste is om de decoder te herstellen naar fabrieksinstellingen, dan frequentie en network ID invoeren, zenders zoeken, opslaan en daarmee moet het naar behoren werken.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Dirk

MisterSenseo schreef:

Dit komt omdat je frequentie en network ID moet invoeren en dan direct zenders moet zoeken........aan het eind van dat proces wordt de vraag gesteld om alles op te slaan en bij "OK" zal dat dus ook gebeuren......Wink
Het slimste is om de decoder te herstellen naar fabrieksinstellingen, dan frequentie en network ID invoeren, zenders zoeken, opslaan en daarmee moet het naar behoren werken.

Succes,

Na het resetten de nieuwe Frq. en ID ingebracht, zodra ik een andere handeling doe, springt hij weer terug naar de oude gegevens...ik wordt er gek van, ben al dagen bezig.....
woon je niet in de buurt van monnickendam??? kom je zo halen....hahaha
Gewijzigd door MisterSenseo op 18-03-2012 16:48

MisterSenseo
Afstand is betrekkelijk, maar volgens mij is Den Haag toch wel ff te ver.........Pfft

kobus1960
@Dirk, ik zou Senseo ff ophalen, dan weet je in ieder geval zeker dat
alles werkt voordat je m weer buiten de deur zet. GrinGrin

MisterSenseo
Duh....................het is maar goed dat ik op blote voeten rondwaggel nu anders was ik naast mijn schoenen gaan lopen.....Pfft

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder DCB B270R', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung dcb-b270r Algemeen : 5 07-08-2015
decoder wil HD zenders niet opnemen Digitale radio of televisie storing : 4 03-06-2014
Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 05-01-2014
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Decoder keuze Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 02-08-2013