Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Telefoon gaat over, je pakt op, maar hoort persoon niet die belt
mdwit76
We hebben het Ziggo alles-in-1-pakket.
Het gebeurt de laatste maanden regelmatig dat als er iemand belt vanaf een vaste of mobiele telefoon, ik niets hoor als ik de telefoon oppak.
Bij de persoon die belt, blijft de telefoon overgaan alsof deze niet opgenomen wordt. Dit gebeurt zowel vanaf vaste als mobiele nummers.

Het lijkt me sterk dat dit aan de Siemens handsets ligt. We hebben 2 van deze draadloze telefoons en het maakt voor het probleem niet uit welke telefoon je oppakt.

MisterSenseo
Het probleem zou wel eens kunnen zijn dat er 2 draadloze sets aangesloten zijn.....dit maakt de aansluitfactor te hoog voor het modem.
Probeer eens alle poespas eraf en alleen 1 draadloze set erop aansluiten waarbij je moet onthouden de set fysiek minstens 3 meter bij het modem vandaan te plaatsen en voor alle zekerheid ook op een ander stopcontact, desnoods met een verlengsnoertje.
Dit laatste als test, als dit blijkt te werken kun je de telefoonset dichterbij je modem zetten en op hetzelfde stopcontact.......Wink
De meeste draadloze set zijn tegenwoordig DECT en daar kunnen de Ziggo modems nog niet zo goed aan wennen.......Pfft

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

kobus1960
Is de afstand tussen het modem en het basis station van de Siemens
genoeg? Dat wil zeggen, minimaal 3 meter? Herplaats even de stekkers
tussen het modem en het basisstation voor de zekerheid, misschien vuil.

Monteur_kees
Ik neem aan dat het over een basisstation gaat en 2 losse telefoons
het kan zijn dat bij het opnemen van de telefoon het modem gaat resseten
en dan zou het een voedings probleem kunnen zijn

@ bakkie senseo Smile de aansluit factor van een dect telefoon is juist enorm laag door de externe voeding
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gaat over, je pakt op, maar hoort persoon niet die belt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020