obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo levert niet !
ziggolevertniet
Ik ben nu 6 jaar klant bij Ziggo; al meer dan 4,5 jaar levert zij niet de dienst waarvoor ik betaal.

In totaal heb ik ALLEEN AAN INTERNET AL BIJNA EUR 2200,- betaald aan Ziggo voor een internetabonnement Z2 (snel internet).

Helaas hebben zij niet geleverd zoals omschreven in het contract en weigeren zij met een realistische oplossing te komen.

Probleem:
- al meer dan 4,5 jaar kan ik niet thuiswerken wegens slecht internet.
- maak ik extra reiskosten
- kost het mij extra reistijd
- heb ik meerdere dagen vrij moeten nemen voor de monteurs die het probleem niet konden oplossen
- heb ik uren en uren aan de telefoon gezeten en kosten gemaakt
- heb ik nooit iets goed kunnen downloaden vanwege het slechte internet
- etc.
- etc.

Ze komen nu met EUR 200,- schadevergoeding (kan pas schadeclaim indienen nadat het probleem verholpen is en hier heeft Ziggo ja, ja, 4,5 JAAR voor nodig).

Nu ga ik uiteraard een advocaat erop zetten....gelukkig is de winkans zeer groot :-)

Ik wil jullie voor Ziggo waarschuwen. Leg ook direct een dossier aan, want zij noteren de meldingen niet goed in hun systeem.
Graag krijg ik reacties van personen die eenzelfde ervaring hebben. Dit maakt toekomstige rechtszaken sterker.

ps: nu na een nieuwe kabel nog steeds niet de snelheid die zij beloven !!!


Edit BMP: niet nodig met caps aan te schrijven, word op dit soort fora gezien als schreeuwen, alvast dank voor je medewerking Smile
Gewijzigd door BMP op 02-04-2012 16:53
 
BMP
Beste ziggolevertniet,

Dubbelpost verwijderd, en deze verplaatst naar Klacht over Ziggo.

Ik begrijp je frustratie, maar een onderbouwing van de problemen is misschien wel handig voor de ziggo webcare medewerkers om hier eens goed naar te kijken.

We zijn hier om elkaar te helpen en niet om om anderen te waarschuwen voor ziggo, problemen zijn er bij elke provider, en normaal gesproken gewoon op te lossen.

Als ik maar twee maand problemen zou hebben was ik allang bij een andere provider, laat staan 4.5 jaar, Think maar dat maar terzijde Smile

Ik speel het even door naar webcare Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Ik ben bang dat je geen poot hebt om op te staan.
Je hebt het namelijk 4,5 jaar getolereerd, terwijl je per maand op kan zeggen.
Iets waar ik persoonlijk geen moer van snap, maar wie ben ik. Blush
 
BMP
Kobus,

Per maand opzegbaar is er toch nog niet heel lang? verder begrijp ik de 4.5 jaar ook niet.

Helpless
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
ziggolevertniet
Telkens toezeggingen van Ziggo, elke keer weer afspraak gemaakt met monteurs en verder vertrouwen hebben in de internetprovider............en hun de kans geven om het probleem op te lossen......dus idd wie ben jij ?
 
BMP
Ik ben een van de Beheerders die hier geheel belangeloos mensen met problemen probeert te helpen, op dit fijne onafhankelijke forum van gebruikers voor gebruikers. Smile

Dus nogmaals de vraag om de problemen even te onderbouwen, dan kunnen we er misschien wat aan doen, zo kunnen we er niets mee Helpless
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
ziggolevertniet
Probleem is opgelost Wink

Met de rechtsbijstand regel ik de bewijzen....wacht ook nog op stukken....hier ben ik alleen op zoek naar mensen met gelijke ervaringen.

vriendelijke groet M
 
BMP
Snelle monteur dan,...... kan er gelijk een slotje op. ClapThinkThinkNo
Gewijzigd door BMP op 02-04-2012 22:37
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo levert niet !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie