obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Javascript in IE9 werkt niet meer.
Zippo
Alhoewel ik bij voorkeur Firefox gebruik, maak ik af en toe ook gebruik van Slimbrowser. Slimbrowser maakt gebruik van de IE9 engine. En zowel in Slimbrowser als in IE9 werkt javascript niet meer. In Firefox geen probleem.

Ik heb de pc met een herstelpunt teruggezet, maar dit biedt ook geen oplossing.
Recente updates verwijderd, firewall en antivirus software gedeinstalleerd maar ook dit helpt niet.

IE9 verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. Tussendoor natuurlijk ook met de beveiligingsinstellingen van IE9 zitten klooien, maar ook dit helpt niet.

Ik zit zonder ideeen! Stress

Waar kan ik nog meer naar zoeken?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Heb je deze geprobeerd?
http://www.snelpchulp.nl/providers/zi...-problemen

Met IE9 heeft de vrouw des huizes ook grote problemen gehad, nou dan weet je het wel zeker.
Oplossing, een WIN7 pakken met IE8 er nog in en IE9 update verborgen zetten. Alle ellende
uit de wereld. Die problemen gingen voornamelijk om de grote online games vanuit Hyves.
Ook daar Java gedoe.
 
Zippo
Zojuist geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Heb je ook java zelf al eens gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd?

Als ook dat niet werkt zou je eens Microsoft Fixit kunnen proberen.
Verder uiteraard in de browser checken bij de invoegtoepassingen of java toevallig niet uitgeschakeld staat.
Greetings, Black Tiger
 
Nicholas
@Tiger: Er is een verschil tussen Java en Javascript. Indien het probleem bij Java lag, dan was het vermoedelijk niet zo ingewikkeld. (inderdaad java verwijderen, enzo) Maar het zit em blijkbaar in Javascript.. dat is dan voor mij ook een raadsel waarom het niet fuctioneert bij Zippo. Temeer omdat internet explorer 9 opnieuw geinstalleerd is. Dan zou het toch gewoon moeten functioneren.

@Zippo: doet het probleem zich bij alle pagina's voor? of bij een specifieke? Je zou ook een pagina eens kunnen laden in de Compatibiliteitsmodus van IE9 en dan kijken of het wel functioneert.

Anders zou ik het zo snel ook even niet weten.... Helpless
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
En soms houdt het gewoon op, dan werkt alleen een verse install.
Met al dat geklooi van ons slipt er weleens een bitje hier of daar. Argue
 
Black Tiger
@Nicholas: Thanks, heb ik ook weer iets bijgeleerd, ik dacht eerst dat javascript een script was wat aangestuurd werd door java, maar dat is totaal niet zo. Ben net even het verschil gaan opzoeken, inderdaad totaal andere technologie.

@Zippo: Ondanks herinstallatie van de browser kan er toch nog altijd iets in het register niet lekker zitten.
Vandaar ook mijn tip om Microsoft Fix-it eens te proberen, dat is altijd nog een optie die je kunt proberen alvorens een verse install te doen.
Greetings, Black Tiger
 
timk
Dit komt omdat Internet Explorer de meest onveilige en onstabiele browser is. Javascript is totaal afhankelijk van de browser haar javascript engine en laat IE daar nou net niet al te bekend om staan.
 
Black Tiger

Quote

Dit komt omdat Internet Explorer de meest onveilige en onstabiele browser is.

Hmmz... laat ik dat nu net onzin vinden en laat het dat ook zijn.
Er zijn al een paar jaren geweest dat Firefox en dit jaar zeker ook Chrome veel zwaardere lekken had dan IE.
En qua stabiliteit heb ik zelf ook niets te klagen, ondanks dat ik geen liefhebber van IE ben.
Maar oke da's weer een heel andere discussie.Wink
Greetings, Black Tiger
 
timk

Quote

Black Tiger schreef:

Quote

Dit komt omdat Internet Explorer de meest onveilige en onstabiele browser is.

Hmmz... laat ik dat nu net onzin vinden en laat het dat ook zijn.
Er zijn al een paar jaren geweest dat Firefox en dit jaar zeker ook Chrome veel zwaardere lekken had dan IE.
En qua stabiliteit heb ik zelf ook niets te klagen, ondanks dat ik geen liefhebber van IE ben.
Maar oke da's weer een heel andere discussie.Wink


Als web ontwikkelaar is het toch steeds weer een euvel om het werkend te krijgen, bepaalde javascript technieken worden niet ondersteund CSS3 en HTML5 worden maar deels ondersteund. IE is wel degelijk onveilig het draait niet in een zogeheten sandbox en daardoor kunnen kwaadwilligen als ze een lek hebben direct het systeem betreden Microsoft blijft hangen in een tijdperk dat al lang verleden tijd is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Javascript in IE9 werkt niet meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie