Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones.
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17-11-2012 12:49
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
De appel APP doet het in ieder geval niet idd, heeft ie ook niet gedaan zolang ik een appel heb. GPS bedoel ik, APP werkt altijd en overal bij mensen met Ziggo WiFi. |
|
|
briolet |
Geplaatst op 17-11-2012 13:22
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Quote maar een slechte review in de google app/play store zal denk ik weinig helpen. Als ik een slechte review op Google Play zou kunnen schrijven, was het probleem al opgelost. (Doordenkertje) Maar ook al zou ik het kunnen installeren, ik weet niet of ik een app wil installeren dat mijn positie tot op de meter wil weten. Ik heb even bij de vergelijkbare KPN app gekeken. Daar hoef je KPN niet te machtigen om je lokatie aan hun door te geven. Ik zie het nut ook niet waarom iemand dit stukje privacy moet opgeven. Het moet toch genoeg zijn dat ziggo weet via welk IP nummer de verbinding loopt? Het zou hooguit zin maken als je VPN verbindingen vanaf een ander netwerk wilt voorkomen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17-11-2012 18:13
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Waarom zou de google play app wel GPS gebruiken en die van Apple niet?? Weet iemand daar een reden voor? |
|
|
briolet |
Geplaatst op 18-11-2012 09:59
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Op Security.nl stond onlangs weer een mooi stukje over Android rechten. Aan het einde wordt juist de rechten voor exacte GPS bepaling als risico gezien. Er staat dat een deel van dat soort programma's de data in het geheugen opslaan. Daarvandaan kan een kwaadaardige app ze lezen ook als hij zelf geen GPS rechten heeft. Nu ga ik ervan uit dat een navigatieprogramma wel aan de veiligheid van gebruikers denkt en dit soort info versleuted opslaat zodat anderen er niets mee kunnen. Maar een app waar positiebepaling niet het hoofddoel is, zoals een TV app, zal hier veel minder op letten. Dus als softwareleverancier van het "Dievengilde bv" schrijf je een leuke app die op de achtergrond steeds de bewaarde gps coordinaten van zo'n tv app uitleest. Veranderd er niets, dan doe je zelf ook niets, maar wijken de coördinaten meer dan 20 km af van de gebruikelijke waarde, dan stuur hij een berichtje naar het hoofdkantoor van "Dievengilde bv" dat er werk aan de winkel is. Oke, ik overdrijf misschien, maar alles wat technisch kan wordt wel eens uitgevoerd, gewoon omdat het kan. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie