obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ziggo webmail
PJB1950
Gisteren een e-mail ontvangen met een wmv-bijlage. De bijlage werd wel vermeld met het paperclipje en ook het aantal MB's klopte (5,5), maar verder verscheen het nergens en kon het dus ook niet openen. Aangezien ik ook Outlook 2010 gebruik daar gekeken en daar stond het bericht inclusief te openen bijlage! Waarom niet te openen in webmail??
En nog een vraagje: kan ik ergens in webmail instellen dat de plaatje in de mail meteen worden getoond (b.v. in een Citroën nieuws brief); nu moet ik steeds aanklikken dat ik de plaatjes wil zien.Frown
 
Nicholas
Nadat outlook je e-mail heeft binnen gehaald, verdwijnt het bericht van de server. Daarom kon je hem niet (meer) zien in Webmail. Als outlook niet opgestart was geweest dan had je het bericht dus nog wel in Webmail gezien.

Je 2e vraag kan ik niet beantwoorden. Ik gebruik haast nooit die webmail.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Ziggo Webmail is niet in staat om WMV te tonen.
Dat moet in principe middels windows media player gebeuren.
En dus moet je die bijlage downloaden.

Outlook 2010 kan je zo instellen dat ie berichten op de server laat staan
totdat je m zelf in outlook verwijderd. kwestie van instellingen binnen outlook.

Echter let wel op hier, je server ruimte is minimaal, slechts 25 Mb. Een lachertje.
Gmail (om maar wat te noemen) geeft je 10 Gb. m.a.w. Een paar filmpjes, foto's
en nog wat van dat soort en je webmail is vol. Kan je geen mal meer ontvangen.

Advies is dus, om allerlei gedoe te voorkomen, zoals ISP wissel, PC crash o.i.d.
Ga over op Live of Gmail, ben je van alle gedoe af, staat alles veilig online, goed
beveiligd, geen virusrommel, en je kunt er altijd bij.

Beiden zijn in staat om je Ziggo mail over te nemen en goed te beheren, met alle
mogelijkheden ingebouwd.
 
PJB1950
Dank voor de reacties.
Probleem was/is dat het bestand niet viel te downloaden, want het 'stond' er gewoon niet. En dat kwam niet omdat ik het eerst in Outlook had geopend, want dat deed ik pas NADAT ik in webmail had gekeken. Ik laat berichten nog 14 dagen op de server staan, dus daardoor kon het ook niet verdwenen zijn.
Gelukkig heb ik een iets grotere serverruimte: 100 Mb. Uiteraard heb ik ook een Gmail-account.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie