obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
gebruik Webcall Direct
shutlle41
Hallo, momenteel maak ik gebruik van TV+Internet, KPN telefonie en Voip WebcallDirect . Binnenkort wil ik overstappen naar Alles in 1 pakket. Is het met Alles in 1 pakket dan nog mogelijk om gebruik te maken van telefonie Voip Webcalldirect? Bij voorbaat mijn hartelijk dank.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Volgens mij is een losse programma welke gebruik maakt van je internet verbinding en dan kun je telefoneren zonder extra hardware (als ik het goed begrijp). Volgens mij moet dit ook met Ziggo gewoon kunnen.
Ziggo WebCare Jelle
 
kobus1960
Ja is mogelijk VOIP met Ziggo.
Even de zoekfunctie in de blauwe balk boven benutten.
Komt je onder andere dit soort onderwerpen tegen.
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...post_22612
 
shutlle41
Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Ik laat mijn bevindingen op dit forum achter zodra ik heb geprobeerd.Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gebruik Webcall Direct', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
lcd tv geeft bij analoog gebruik"geen signaal aan Algemeen : 5 19-07-2014
Hoe gebruik maken van Voipbuster Eigen telefoon netwerk : 32 27-11-2013
Porten voor toekomstig gebruik Hardware instellingen : 4 12-04-2013
Gebruik maken tweede lijn Storing : 7 22-11-2012
Advertentie