Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Casema mail onbereikbaar ??
|
|
Who_cares_100 |
Geplaatst op 24-08-2008 13:18
|
Activiteit » Breda Berichten: 13 Lid sinds: 16-06-2008 |
De mail van Caema werkt op het moment niet in Breda ? kan niet inloggen zowel de webmail als via pop3 zelfde probleem nog meer die deze klacht hebben Gewijzigd door Who_cares_100 op 24-08-2008 14:44 |
|
|
Jovel |
Geplaatst op 24-08-2008 21:11
|
Activiteit Berichten: 66 Lid sinds: 06-04-2008 |
@ mgj en who cares, stuur jullie klacht even door naar de coax feedabck site, zie links onder, dan kan ik ze door sturen , er zijn veel mail klachten, maar als je ze door stuurt wordt je gebeld door Ziggo medewerker, die je instellingen weer opnieuw activeert, Als vele mensen op deze manier geholpen groet Jovel |
|
|
Who_cares_100 |
Geplaatst op 24-08-2008 22:52
|
Activiteit » Breda Berichten: 13 Lid sinds: 16-06-2008 |
Jovel het heeft niets met instellingen te maken het lag er gewoon uit na enige uren werkte het weer zonder dat er iets aan de instellingen is veranderd ik heb eens op die coax.nlsite gekeken maar laat ze die eesrt maar eens bijwerken ze hebben het daar nog over casema en wanadoo beide providers (kabelaars) bestaan al enig e tijd niet meer. dat schept al weinig vertrouwen in en up-to-date informatie verstrekking zorg er maar eens voor dat er 24X7 uur iemand bij zigoo is die de website van de storingen en onderhoud up-to-date houd en er gewoon alle storingen vermeld. dat zou een stuk aan de service betekenen iedereen snapt dat er wel eens iets defect kan raken of dat er menselijke fouten worden gemaakt maar kom er dan ook eerlijk voor uit en zet het op je site zodat je direct kan zien dat er een probleem is en dat je het niet bij je zelf moet zoeken ik heb geen behoefte om terug gebeld te worden Gewijzigd door Who_cares_100 op 24-08-2008 23:04 |
|
|
krasje |
Geplaatst op 25-08-2008 13:36
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 25-08-2008 |
Heb hetzelfde probleem in Den Haag sinds een paar uur Edit : gister 24-08 had ik btw nergens last van . Gewijzigd door krasje op 25-08-2008 13:36 |
|
|
CD |
Geplaatst op 24-09-2008 11:53
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 14 Lid sinds: 07-09-2008 |
Al sinds 1 September probleem met POP3 ontvangst van wanadoo.nl al drie brieven gestuurd maar nog steeds geen antwoord |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 24-09-2008 15:52
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Quote Ik verander niets aan mijn instellingen aangezien het voorheen ook gewoon gedraaid heeft Wel je volledige emailadres gebruiken als gebruikersnaam! |
|
|
Jovel |
Geplaatst op 24-09-2008 21:30
|
Activiteit Berichten: 66 Lid sinds: 06-04-2008 |
@ who cares, even op je bijna terechte opmerking ingaan , over het niet "update" van van onze website. je kijkt natuurlijk aan de linkerkant van de site, daar staan inderdaad oude info. Maar bij de nieuwsitems en de agenda zie je dat wij up to date zijn. Eind deze week, zullen de notulen van het afgelopen overleg tussen Ziggo en COAX NL online staan. Met daarbij ook de problemen van de mailboxen. |
|
|
muziekfan |
Geplaatst op 06-10-2008 11:29
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 04-10-2008 |
Vanmorgen met ziggo gebeld, al vroeg, bijna geen wachttijd. Iedereen "hoort"een brief gehad te hebben waarin deze verandering van mail gemeld stond??? ik niet in ieder geval, maar het is nu opgelost ik hoop voor anderen ook in ieder geval vermeld ik hieronder waarnaar alles veranderd is ik kan nu weer e-mail ontvangen in outlook express hoe te veranderen : in de balk naar extra, accounts, dan de pop aanklikken. bij algemeen voor orange ( casema): server: pop.orange.nl naam: je eigen naam zonder iets erachter email: je eigen email adres zonder pop of iets erbij, bv: naam@orange.nl aanklikken v account opnemen dan bij server: server pop3 inkomende mail: pop.orange.nl uitkomende mail: smtp.casema.nl dan account: naam@orange.nl wachtwoord en dan je verbinding kiezen lan of breedband. Ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben. veel succes |
|
|
Who_cares_100 |
Geplaatst op 06-10-2008 22:13
|
Activiteit » Breda Berichten: 13 Lid sinds: 16-06-2008 |
kan wel zijn maar er is momenteel wel een storing met de mail in het casema gebied bericht op ziggo storingen Groepsstoring van maandag 6 oktober 18.33 uur tot (nog niet bekend) Op dit moment is er een storing met email adressen die eindigen op @casema.nl. Hierdoor kunt u tijdelijk geen e-mail ontvangen via zowel Casema webmail als het email programma op uw pc. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak dus dan helpt het echt niet dat je je acount gaat zitten wijzigen afwachten dus maar weer tot de techneuten het weer hebben opgelost |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Casema mail onbereikbaar ??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst | Ziggo Gebruikers Groep | : 5 | 01-05-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ik krijg mail van andere ziggo klanten | Klacht over Ziggo | : 3 | 06-02-2018 |
geen bijlage openen in ziggo mail | Algemeen | : 10 | 29-09-2017 |
E mail | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 07-02-2017 |
Advertentie