Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
help ik snap het niet meer (idicu router lockup om vage reden)
|
|
junkonwheels |
Geplaatst op 21-02-2013 13:42
|
![]() Activiteit ![]() » Alles-in-1 Basis » Ubee EVM320B » TV Extra Berichten: 18 Lid sinds: 28-03-2012 |
na mijn vorige post (vastlopen modem) ben ik verder gaan zoeken waarom om de zo veel tijd me internet er uit knalt. voor zo ver ik zie zit het probleem niet in het modem maar de router. van icudu zo lijkt het. het begint dat me wifi weg valt op me mobiel,tablet,etz en een paar min later valt ok de kabel er uit en krijg je de melding DNS lockup re start modems etz maar waarom de router de boel dicht gooit weet ik niet je zou toch zeggen dat als internet even weg valt en terug komt niet gelijk de router op zijn bek gaat. en het complete verkeer blockt. wat ook raar is dat het modem soms 3x word gezien door/op me netwerk 1 komt uit bij me router login maar de andere 2 brengen me naar de setup van de router wat raar is aangezien de setup al is gedaan en ik heb niet 3 routers natuurlijk. weet iemand waarom het router me verkeer blockt na wegvallen internet en hoe los ik het op denk zelf kan het de firmware zijn van de router of een instelling het is echt niet dat ik geen verstand heb maar dit snap ik gewoon niet alles staat zo als het moet maar toch duikt dit probleem steets weer op |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 21-02-2013 15:14
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Staat in de router het verkrijgen van het ip adres wel op dhcp? Ik bedoel dus krijgt je router automatisch een ip adres van je modem toegewezen?
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'help ik snap het niet meer (idicu router lockup om vage reden)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren | Hardware instellingen | : 2 | 25-11-2021 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
helemaal niets meer | Storing | : 2 | 18-05-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |