Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo focust zich geheel op klantbehoud
Zippo
Ziggo stort zich de komende maanden op het behouden van klanten. Door middel van speciale loyaliteitscampagnes wil het kabelbedrijf klanten voor langere tijd aan zich binden. Een voorbeeld hiervan is korting geven op een decoder bij verlening van een contract.

Uit de eerste kwartaalcijfers van 2013 die vandaag zijn gepresenteerd, blijkt dat de churn van klanten met een alles-in-1 bundel is gestegen naar 6,2%. In het vierde kwartaal van vorig jaar bedroeg het percentage overstappers nog 5,7%. De stijging van de hoeveelheid overstappende klanten heeft volgens Ziggo te maken met de sterke concurrentie tussen kabelmaatschappijen in Nederland. De ‘churnrate’ van partijen als KPN, Telfort en UPC zou dan ook vergelijkbaar zijn.

Bernard Dijkhuizen, ceo Ziggo, verwacht dat de nieuwe loyaliteitscampagnes die in het tweede kwartaal van 2013 zullen starten, ondersteuning bieden aan de uiteindelijke doelstelling: het verlagen van de churn. ‘Daarnaast gaan we ons focussen op het verbeteren van de klantervaring door middel van nieuwe innovaties en productverbeteringen. De recente lanceren van onze cloud bases gebruikersinterface voor set top boxen is hier een voorbeeld van.’

Bron: ccmonline
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kezeltje

Quote

Zippo schreef:

Ziggo stort zich de komende maanden op het behouden van klanten. Door middel van speciale loyaliteitscampagnes wil het kabelbedrijf klanten voor langere tijd aan zich binden. Een voorbeeld hiervan is korting geven op een decoder bij verlening van een contract.

Uit de eerste kwartaalcijfers van 2013 die vandaag zijn gepresenteerd, blijkt dat de churn van klanten met een alles-in-1 bundel is gestegen naar 6,2%. In het vierde kwartaal van vorig jaar bedroeg het percentage overstappers nog 5,7%. De stijging van de hoeveelheid overstappende klanten heeft volgens Ziggo te maken met de sterke concurrentie tussen kabelmaatschappijen in Nederland. De ‘churnrate’ van partijen als KPN, Telfort en UPC zou dan ook vergelijkbaar zijn.

Bernard Dijkhuizen, ceo Ziggo, verwacht dat de nieuwe loyaliteitscampagnes die in het tweede kwartaal van 2013 zullen starten, ondersteuning bieden aan de uiteindelijke doelstelling: het verlagen van de churn. ‘Daarnaast gaan we ons focussen op het verbeteren van de klantervaring door middel van nieuwe innovaties en productverbeteringen. De recente lanceren van onze cloud bases gebruikersinterface voor set top boxen is hier een voorbeeld van.’

Bron: ccmonline



Hulde.
Eindelijk waardering voor bestaande klanten.

Jan.
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
kobus1960
Er is ook een bel actie gaande onder bestaande klanten.
3 maanden Sport 1 voor € 5,- per maand.
 
Zippo
Alleen als ik geld toe zou krijgen mogen die programma's afgeleverd worden. Shock
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bitfreak
GrinThumbs UpYeah
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo focust zich geheel op klantbehoud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie