Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard
|
|
briolet |
Geplaatst op 18-12-2013 20:58
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Inderdaad kent die mailserver IMAP: dovecot.org Maar ik neem aan dat ze eerst de huidige problemen willen oplossen voordat ze IMAP gaan aanzetten. (Tenzij je nu al via IMAP bij je postbussen kunt komen) Gewijzigd door briolet op 18-12-2013 20:59 |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 18-12-2013 20:58
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ah jammer dat we niet weten welke er eerst gebruikt werd, want in de headers kun je volgens mij alleen de MTA achterhalen. In elk geval is Dovecot een goede keuze. Moeten ze wel up2date houden uiteraard. De imap poorten zijn in elk geval nog niet bereikbaar... maar hoop doet leven. Gewijzigd door Black Tiger op 18-12-2013 21:18 Greetings, Black Tiger
|
|
|
Zippo |
Geplaatst op 18-12-2013 23:03
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
De MTA (mail transfer agent) is Exim. Onderstaande is een deel van de header uit een mail van ziggo over een actie. Quote from dmta7.brightbase.net ([46.31.53.7]) by mx16.gn.mail.iss.as9143.net with esmtp (Exim 4.71) (envelope-from |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 19-12-2013 01:50
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
We zitten al aan Exim 4.82, dat zijn toch de nodige versies verder. Maar oke, die 4.71 is remote niet veel mee te doen behalve laten crashen dus dat valt nog wel mee. Bedankt voor het nakijken, ik gebruik m'n ziggo mail vrijwel nooit dus had effe geen header bij de hand. Greetings, Black Tiger
|
|
|
theplayer |
Geplaatst op 19-12-2013 19:37
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-12-2013 |
De discussie wordt wat technisch en ik heb het gevoel dat we afdwalen.... Ik heb al een aantal keren met ZIGGO gebeld en de (overigens nog steeds vriendelijke) medewerkers geven aan dat ze het niet kunnen oplossen. Die pop-ups blijven komen. Ik heb al met de helpdesk alle wachtwoorden gewijzigd,accountinstellingen getest maar zonder resultaat. Het laatste advies van ZIGGO is om outlook helemaal opnieuw in te stellen, maar dan ben ik al mijn werkmails kwijt. Ze weet niet hoe ik die veilig kan stellen...! Ze geeft dan nog een andere optie: bel 0900 - 1875. Die nemen je pc over. Kosten: € 0,65 p.m. met een maximum van € 32!! Hallo....! Moet ik dat betalen...? Eehh..wie veroorzaakt eigenlijk dit probleem...? |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 19-12-2013 19:50
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Excuseer, je hebt gelijk. Het enige wat ik je kan adviseren is om te proberen via webmail in te loggen op het betreffende email adres. Werkt dat wel, dan is dat in elk geval in orde. Verder kun je ook gewoon je account verwijderen in Outlook. Je mails blijven dan gewoon bewaard. Maak dan je account opnieuw aan, met juiste login en wachtwoord wat op webmail ook gewerkt heeft. Dan zou het opnieuw moeten werken. Hier staat hoe je een backup kunt maken van je email als je Outlook echt helemaal opnieuw zou willen doen: http://www.microsoft.com/business/nl-...10c8e9b7e7 Daar is overigens ook een boel over op internet te vinden via Google. Het probleem wordt veroorzaakt door je email client. Zoals gezegd gebeurt me dat hier ook wel eens maar na een kwartiertje werkt het dan weer. Om te zien of er niets anders je verbinding met de mailserver blokkeert kun je ook een command prompt openen en dan het volgende doen: telnet smtp.ziggo.nl 25 Als het goed is moet er dan een reactie komen. Dan werkt dat stukje in elk geval. Greetings, Black Tiger
|
|
|
briolet |
Geplaatst op 19-12-2013 20:40
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Ik denk niet dat we afdwalen als de problemen bij de capaciteit van de server gezocht moeten worden. Dat hele verhaal van 'wachtwoorden opnieuw instellen' of een 'nieuw outlook account' aan te maken is dan onzin. Mijn zus had vorige week ook steeds dergelijke meldingen over een mislukte verbinding, maar later op de dag waren de problemen elke keer weer weg. Als de instellingen nooit problemen gaven en nu wel, dan ligt het niet aan de mail instellingen van de Ziggo klant, maar aan de kant van Ziggo zelf. Ik heb het idee dat iedereen daar langs elkaar heen werkt en de helpdesk niet weet wat Ziggo eigenlijk aan het doen is. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 19-12-2013 20:48
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Quote Als de instellingen nooit problemen gaven en nu wel, dan ligt het niet aan de mail instellingen van de Ziggo klant, maar aan de kant van Ziggo zelf. Dat zou het geval zijn als iedereen problemen had of als de problemen sporadisch waren zoals bij mij. Het kan nooit kwaad via webmail even te controleren of alles is zoals het zou moeten zijn. Rest verder de vraag hoe vaak het voor komt dat Outlook hierom vraagt. Bij mij was dat vandaag bijv. 1x (op de pop3 server overigens). Maar bij mij staat Outlook ook op een normaal niveau dus die controleert elke 15 minuten de mail. @The player: Twee vragen dan. 1.) Hoe vaak komt het gemiddeld voor per dag? 2.) Hoe vaak laat jij Outlook de mail controleren? Elk half uur, elke 15 minuten of heb je die soms op elke minuut gezet? Greetings, Black Tiger
|
|
|
theplayer |
Geplaatst op 19-12-2013 20:59
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-12-2013 |
Hallo Black Tiger, Webmail heeft al die tijd geen problemen gegeven. Outlook werkt overigens ook nog steeds goed , maar het gaat alleen om die constant verschijnende pop-ups, voor mijn 2 ingestelde e-mailaccounts. Die pop-ups verschijnen in minder dan een minuut na elkaar. Op het moment dat je in Word werkt of een mail beantwoordt, dan kun je daarna opnieuw beginnen omdat die pop-up verhindert dat je tekst invoert. Ik heb Outlook nodig voor mijn werk dus mijn pc staat vaak de hele dag aan en controleert vrijwel elke minuut op nieuwe e-mails |
|
|
theplayer |
Geplaatst op 19-12-2013 21:05
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-12-2013 |
Dat schrijf ik dus...! Outlook geeft nooit problemen, tot in deze laatste week. Ik heb niets veranderd (ik kijk wel uit...!). Ziggo geeft overigens ruiterlijk toe dat het probleem bij haar ligt, en dat zou komen door Casema.... (?) waardoor de gebruiker volgens een stappenplan alles opnieuw moet installeren... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie