Onderwerp bekijken
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard
|
|||||||
marcveen |
Geplaatst op 16-12-2013 19:07
|
||||||
![]() Activiteit ![]() » Maarssen » Postcode 3601JS
Lid sinds: 06-12-2013 |
Sinds Ziggo vorige week een storing in de Email heeft gehad vraagt ons email programma (Outlook 2007) geregeld om de wachtwoorden te bevestigen. De instellingen in Outlook staan goed (wachtwoord bewaren en in de account instellingen staat er geen vinkje bij "server verificatie") Wat is Ziggo aan het doen met de email dat dit telkens optreed? |
||||||
|
|||||||
kobus1960 |
Geplaatst op 16-12-2013 19:25
|
||||||
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » Postcode 2951CJ
Lid sinds: 04-09-2010 |
Dat lijkt sterk op onderstaand probleem, server problemen lijkt mij. Wijzig vandaag nog uw e-mailinstellingen |
||||||
|
|||||||
marcveen |
Geplaatst op 16-12-2013 19:39
|
||||||
![]() Activiteit ![]() » Maarssen » Postcode 3601JS
Lid sinds: 06-12-2013 |
Probleem boven water. Ziggo heeft weer een email storing. |
||||||
|
|||||||
BMP |
Geplaatst op 16-12-2013 21:29
|
||||||
![]() Activiteit ![]() » Franeker » Postcode 8802##
Lid sinds: 02-11-2010 |
Webmail kom je wel gelijk op mailbox was wel leeg ![]() ![]() C/p ziggo melding: Website Storing e-mail Door een storing met de e-mail kunt u mogelijk het volgende ervaren: - Het ophalen van e-mail is (zeer) traag; - Er komt een foutmelding met de vraag om een gebruikersnaam en een wachtwoord; - Er komt een foutmelding De server heeft al 60 seconden niet gereageerd; Wij zijn bekend met het probleem en zoeken naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Status: onopgelost Start: 16 december, 17.18 uur Verwacht einde: voor 17 december, 00.00 uur Gewijzigd door BMP op 16-12-2013 21:34 You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
||||||
|
|||||||
briolet |
Geplaatst op 17-12-2013 14:58
|
||||||
![]() Expert ![]() » Postcode 8100AA
Lid sinds: 12-05-2012 |
Quote BMP schreef: Start: 16 december, 17.18 uur Ziggo is wel zeer traag met het reageren op storingen. Ik lees al sinds 2 december dat dit probleem speelt. Ook de TS geeft aan dat dit al een week speelt en dan vooral in de avonduren als veel mensen gelijktijdig de mail willen ophalen. Dan doet het pijn om te lezen dat Ziggo deze fout pas sinds gisteravond opgepakt heeft. Gelukkig gebruik ik zelden de ziggo mail en als er iets op binnenkomt, wordt het automatisch doorgestuurd naar mijn eigen mailbox. Dus hier geen pop3 via Ziggo. |
||||||
|
|||||||
kobus1960 |
Geplaatst op 17-12-2013 15:09
|
||||||
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » Postcode 2951CJ
Lid sinds: 04-09-2010 |
Hier net zo, ik heb al eens in een ander deel van dit forum m'n ongenoegen kenbaar gemaakt over het "Ziggo oplos tempo". De wél leden van Ziggo zijn op het tweede plan als er een actie gaande is om nieuwe leden te werven. Dus nieuwe leden, denk niet, dit is service.....Als je binnen bent wordt het een stuk minder. Mocht je als wél lid toch gebruik kunnen maken van een kado o.i.d. bereidt je voor op een enorme administratieve en bancaire zooi. Dat was off topic, mensen neem een ISP onafhankelijk Email account en uw problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. ![]() |
||||||
|
|||||||
Black Tiger |
Geplaatst op 17-12-2013 15:36
|
||||||
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary
Lid sinds: 07-04-2011 |
Gewoon even wachten en vaak gaat het een kwartier later alweer goed met hetzelfde wachtwoord, want dat is immers juist Het probleem speelt inderdaad al een paar weken, merk het hier zelf ook met enige regelmaat. Greetings, Black Tiger
|
||||||
|
|||||||
mesa57 |
Geplaatst op 18-12-2013 20:05
|
||||||
![]() Expert ![]() » Mijdrecht
Lid sinds: 11-11-2009 |
Ziggo is overgegaan op een nieuwe mailserver. Dovecot (opensource), en sindsdien zijn er volgens mij (als ik naar mijn logs kijk) wat capaciteitsproblemen. | ||||||
|
|||||||
Black Tiger |
Geplaatst op 18-12-2013 20:19
|
||||||
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary
Lid sinds: 07-04-2011 |
Dovecot is normaliter wel geschikt voor zeer grote hoeveelheden mailverkeer. Normaliter wordt Dovecot gebruikt in combinatie met Exim of Postfix als MTA. En het kan zijn dat de instellingen voor de samenwerking tussen deze twee nog wat getuned moeten worden. En waarschijnlijk ook instellingen van Dovecot. In elk geval heb je wel kans dat er dan binnenkort imap mogelijk is. Vermits ze dat niet uitzetten in Dovecot. Als ze nu Dovecot hebben, wat hadden ze eerst dan eigenlijk? Maakt me nu wel nieuwsgierig. ![]() Greetings, Black Tiger
|
||||||
|
|||||||
mesa57 |
Geplaatst op 18-12-2013 20:31
|
||||||
![]() Expert ![]() » Mijdrecht
Lid sinds: 11-11-2009 |
Wat ze eerst hadden weet ik niet, maar die melde zich niet met : "RECEIVED: +OK Dovecot ready." |
||||||
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Cisco TOD rule inregelen lukt niet | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 10-11-2019 |
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw | Algemeen | : 3 | 25-10-2019 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 3 | 19-12-2018 |
Outlook 2003 | Software vragen | : 11 | 06-09-2018 |