Onderwerp bekijken
Voordelen en nadelen.
Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten.
TV Standaard, TV Plus, TV Extra.
Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
Stijging Ziggo tarieven per 1 april 2014
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 12-02-2014 20:05
|
Expert » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
Ik chargeer natuurlijk. Maar 1,- op 50,- is ongeveer 2% stijging en dat komt overeen met de stijging van het kostenniveau. Die andere verdeling t.a.v. telefonie is volgens mij voor Ziggo kostenneutraal. Of het commercieel verstandig is, is een andere vraag die ze bij Ziggo volgens mij heel goed kunnen beantwoorden. Wij kunnen alleen discussieren over of we het leuk vinden of niet. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 12-02-2014 23:52
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Quote Maar 1,- op 50,- is ongeveer 2% stijging en dat komt overeen met de stijging van het kostenniveau. Hoe kom je daarbij? Waar haal je dat getal c.q. dat percentage vandaan? En welke kosten zijn dan gestegen? Want je kunt wel makkelijk zeggen dat het overeen komt met de stijging van het kostenniveau, maar hoe kom je aan die info en om welk kostenniveau gaat het dan? Want of en zoja hoeveel kostenstijging er is, ligt maar helemaal aan je bedrijfstak, investeringen etc. en daarnaast wordt een kostenstijging per jaar geteld, niet per maand. En dan kom je op ongeveer de helft uit. Dan zat ik er met m'n 50 cent behoorlijk in de buurt. Maar het klopt, we kunnen alleen er over discussieren of we het leuk vinden of niet. Vaag is het in elk geval wel, gezien de verschillen met UPC waar het juist goedkoper lijkt te worden. En dat net voor de overname.... als die overname doorgaat, dan ben ik benieuwd wat die voor hun kiezen gaan krijgen aan verhoging. Greetings, Black Tiger
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 13-02-2014 00:08
|
Expert » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
De gemiddelde inflatie is 1.5% volgens het CBP. Ziggo verhoogt met 2%, dus 3/4 is is zeer waarschijnlijk al inflatie correctie. Misschien zijn de kosten bij Ziggo wel meer of minder gestegen, daar heb ik geen inzicht in. De samenvoeging met UPC is een heel andere zaak. Of dat verbeteringen of verslechteringen voor de consument met zich mee brengt is puur giswerk nu. En bovendien per afnemer verschillend. De concurentie met glas/vdsl wordt in ieder geval iedre dag heviger. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 13-02-2014 02:25
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Bij Ziggo loopt het jaar schijnbaar van 1 april tot 1 april dat kan. Verleden jaar is er met 0,25 verhoogd vanwege inflatie correctie. Daarom dat ik dus nog steeds beweer dat het hier om een gewone prijsverhoging gaat en een inflatiecorrectie van 0,50 ct meer dan genoeg was geweest. Eerder dus 3/4 prijsverhoging. V.w.b. de overname is het niet alleen giswerk maar ook puur realistisch nadenken. Als je 1 bedrjif wordt kun je niet verschillende prijzen voor je klanten hanteren. En als ze de prijzen zouden willen laten zakken, hadden ze deze verhoging nu niet hoeven doen, dat wijst er dus op dat er een prijsverhoging zit aan te komen voor de anderen. Een logische gevolgtrekking. Maarja, eerst maar eens zien dat ze samen komen, mijns inziens gaat dit toch niet gebeuren gezien het monopolie wat ze dan vormen. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stijging Ziggo tarieven per 1 april 2014', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie