Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Email Het gebruikersaccount is niet geactiveerd. (LGI-0013)
Zippo
Voor mijn zoon een email adres aangemaakt. Tot mijn verbazing kwam ik niet in de vertrouwde webmail omgeving uit.
Het blijkt al om de nieuwe mail omgeving te gaan. Zie, Ziggo Mail en Extra diensten, mail.

Gelijk even op mijn eigen mail account proberen via https://mail.ziggo.nl/appsuite/signin
Maar voor mijn bestaande email account krijg ik de melding "Het gebruikersaccount is niet geactiveerd. (LGI-0013)".

Kennelijk is deze nog niet omgezet.

Iedereen met Internet van Ziggo ontvangt automatisch een e-mail zodra het vernieuwde Ziggo Mail voor hem of haar beschikbaar is. Dit kan in het uiterste geval nog enkele weken duren. Voor nieuwe internetklanten is Ziggo Mail direct beschikbaar. Zodra uw Ziggo Mail account beschikbaar is kunt u hier via mail.ziggo.nl op inloggen vanaf uw pc, tablet of smartphone. Gewoon met uw bestaande e-mailadres en wachtwoord.

Het wordt wel wat anders dan de vertrouwde traditionele webmail. Ziggo heeftl met de nieuwe appsuite een totaal andere look en feel gecreƫerd. Kwestie van wennen en van smaak denk ik.

Cloud%20overzicht_tcm14-43902
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

kobus1960
Klopt, ik blijf lekker bij Gmail met m'n accounts, ook die van Ziggo.
Perfect beheer online, met 15Gb!!! Google laat zien hoe het ook kan,
en nog gratis ook. Zeker met een tablet/smartphone erbij is dit ideaal.
Smaken verschillen, krachten bundelen zal nooit gebeuren denk ik.

briolet
Ziggo is bezig met nieuwe mail accounts waarbij IMAP mogelijk wordt. Meer info is te vinden op de inlogpagina van webmail.

Nieuwe klanten krijgen inmiddels die neuwe mail ruimte. Ook als je een nieuw mailadres aanmaakt binnen het bestaande account, zoals jij nu gedaan hebt, krijg je alvast die nieuwe ruimte. Alle bestaande accounts worden later gefaseerd omgezet.

Je schijnt een mail te krijgen als jij aan de beurt bent.

Elke gebruiker heeft dan een 2 GB postbus + een 8 GB dropbox om file in extern in op te slaan.

Zippo
Die ruimte is wel prettig. Mijn oude mail account heeft slechts 100MB. Maar goed via de webmail doe ik nauwelijks iets.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

briolet
Ik gebruik het Ziggo account regelmatig, maar hij staat op forwarding van alle mail naar mijn eigen niet-ziggo account. Dus effectief staat er nooit mail in mijn Ziggo account.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email Het gebruikersaccount is niet geactiveerd. (LGI-0013)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie