Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
instellingen versturen ziggo via mobiel
|
|
harryd |
Geplaatst op 22-05-2014 15:45
|
Activiteit Berichten: 134 Lid sinds: 06-03-2009 |
Hallo ik kan wel berichten ontvangen op mijn mobiel lg p700 maar kan niks versturen zag net wel dat mijn naam xxxxx en dan @ziggo.nl is kan iemand mij helpen zodat ik wel berichten kan versturen mvg harry p.s provider mobiel is t mobile dit gedaan en werkt niet Server voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl Poortnummer: 587 Gebruik SSL (Secure Socket Layer)/TLS: Ja Voor deze server is verificatie vereist/identiteistcontrole: Ja Gebruikersnaam: je e-mailadres Wachtwoord: je wachtwoord Gewijzigd door harryd op 22-05-2014 16:33 |
|
|
harryd |
Geplaatst op 22-05-2014 16:05
|
Activiteit Berichten: 134 Lid sinds: 06-03-2009 |
Quote harryd schreef: Hallo ik kan wel berichten ontvangen op mijn mobiel lg p700 maar kan niks versturen zag net wel dat mijn naam xxxxx en dan @ziggo.nl is kan iemand mij helpen zodat ik wel berichten kan versturen mvg harry p.s gaat om email versturen ontvangen doet ie wel |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 22-05-2014 18:34
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Als smtp server moet je de instellingen van T-Mobile instellen. Username : gehele emailadres van Ziggo Wachtwoord : wachtwoord behorende bij je ziggo emailadres. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen versturen ziggo via mobiel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie