Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
e-mail
|
|
ja |
Geplaatst op 23-09-2008 16:23
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 23-09-2008 |
ik lees dat er verschillende probelemen zijn met de e-mail, ik krijg ook sinds vrijdag de volgende melding Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.casema.nl', Server: 'pop.casema.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92 Ik heb het gemeld bij Ziggo (per ander e-mail adres) en heb tot nu alleen een bevestiging van ontvangst gehad, iemand een suggestie? Volgens mij kan ik wel zenden maar niet ontvangen |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 24-09-2008 15:51
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Geef bij de instellingen je volledige email adres als gebruikersnaam op! Werkt dat wel? |
|
|
ja |
Geplaatst op 24-09-2008 22:13
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 23-09-2008 |
nou mijn e-mailadres wordt al automatisch ingevuld, maar ik heb het nu nogmaals handmatig gedaan, maar het blijft hetzelfde, ik moet me opnieuw aanmelden en wordt niet geaccepteerd, verzenden kan ik overigens wel. Ik heb ook al de pop veranderd van pop3 naar pop en wer terug, maar ook dat maakte niets uit... |
|
|
ja |
Geplaatst op 25-09-2008 09:46
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 23-09-2008 |
ja, maar door je vraag heb ik het tevens zonder geprobeerd, maakt niets uit zo lijk het, er wordt geverifieerd, en niet accoord bevonden. Overigens komt de e-mail van mijn website die 'doorgeschakeld' staat WEL binnen op dit @casema.nl adres, ik vind dat raar, maar een van jullie kan dat misschien wel verklaren? |
|
|
ja |
Geplaatst op 25-09-2008 13:17
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 23-09-2008 |
nou het raadsel is opgelost, ik heb een account aangemaakt binnen ziggo, om mijn facturen te kunnen bekijken (wat overigens nog niet gelukt is), hierbij heb ik mijn huidige e-mailadres opgegeven, waardoor de binnenkomende e-mail allemaal naar mijn ziggo (of zoiets) gestuurd worden... Nu ga ik maar eens nadenken of ik dit wel wil het is in ieder geval handig want mail vanaf elke PC te checken. Maar dan kom ik met het volgend probleem: dan moet ik m'n automatische doorschakeling van de website aanpassen zodat die ook naar webmail gestuurd wordt, en ik geloof niet dat ik dat aandurf, ik ga nadenken |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e-mail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst | Ziggo Gebruikers Groep | : 5 | 01-05-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ik krijg mail van andere ziggo klanten | Klacht over Ziggo | : 3 | 06-02-2018 |
geen bijlage openen in ziggo mail | Algemeen | : 10 | 29-09-2017 |
E mail | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 07-02-2017 |
Advertentie