Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Netwerkcode Ziggo TV wijzigt, TV opnieuw instellen
|
|
Zippo |
Geplaatst op 29-12-2014 15:53
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
In de loop van 2015 moeten alle producten van Ziggo en UPC hetzelfde zijn. Ziggo zet de netwerkinstellingen zodanig om, dat er straks gebruik wordt gemaakt van één landelijke frequentie en één netwerkcode voor digitale televisie. Hiertoe gaat Ziggo gaat de komende maanden werkzaamheden aan het kabelnetwerk uitvoeren. Een gevolg van de werkzaamheden is dat op elke tv de zenders opnieuw moeten worden ingesteld, anders krijg je een foutmelding op de tv. Als compensatie krijgen abonnees alle Nederlandse regionale zenders ter beschikking. Ziggo start half januari met de aanpassing in Gorredijk, de uitrol voor de rest van het land is nog onbekend. De verwachting is dat Ziggo enkele maanden nodig heeft om de netwerkcode in het hele land aan te passen.. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 30-12-2014 02:07
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Dat is op zich wel begrijpelijk en ook geen probleem. Zolang de ontvangers maar blijven werken zoals dat nu ook al gebeurt en we ook niet verplicht worden om bepaalde ontvangers te gebruiken zoals dat bij UPC het geval is. Naast de netwerkinstellingen trekken ze dan hopelijk de snelheid van de pakketten ook gelijk. Greetings, Black Tiger
|
|
|
briolet |
Geplaatst op 30-12-2014 12:12
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Ik hoorde dit bericht net ook op het TV journaal. Ziggo maakt er dus werk van om dit bekendheid te geven. Opnieuw instellen van de zenders betekent vast dat alle geprogrammeerde opnames weer aangemaakt moeten worden. De favorieten lijstjes zullen dan ook wel weer weg zijn. Volgens mij zijn er 2x zoveel Ziggo als UPC klanten. Waarom moeten wij ons nu aanpassen. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 30-12-2014 18:38
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Omdat door zowel UPC als Ziggo is aangegeven dat het TV systeem van UPC veel beter en uitgebreider is dan dat van Ziggo ( ook dat werd aangegeven in diverse interviews........ ) .......... meer HD zenders, betere kwaliteit etc.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 30-12-2014 22:34
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ik heb er uit begrepen dat UPC klanten dus helemaal niets hoeven om te zetten. Da's in elk geval wel leuk voor ze. Mij maakt het niet uit, ik heb nog satelliet, omzetten is toch zo gepiept. Quote Als compensatie krijgen abonnees alle Nederlandse regionale zenders ter beschikking. Oh? Missen we er nu dan? Was me niet eens opgevallen. Greetings, Black Tiger
|
|
|
wortellica |
Geplaatst op 31-12-2014 21:01
|
Activiteit » De Goorn » 1648jm » Alles-in-1 Extra » Ubee EVW320B WiFi » TV Extra » Humax iHDR-5300c Berichten: 8 Lid sinds: 15-04-2013 |
Quote Black Tiger schreef: Dat is op zich wel begrijpelijk en ook geen probleem. Zolang de ontvangers maar blijven werken zoals dat nu ook al gebeurt en we ook niet verplicht worden om bepaalde ontvangers te gebruiken zoals dat bij UPC het geval is. Naast de netwerkinstellingen trekken ze dan hopelijk de snelheid van de pakketten ook gelijk. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerkcode Ziggo TV wijzigt, TV opnieuw instellen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie