Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ongekend slecht werkend product dat internet van ziggo
rvandijk
Hallo,

Lig er om de haverklap uit en dat al zo'n 6 weken. Niet te doen. Soms helpt resetten. De andere keer helpt ook dat niet. Dan ineens weer internet. Dan een weer een paar uur niets (met resetpogingen en al). Vreselijk irritant dit. Nu wel internet maar sommige sites doen het niet. Kan bv niet op ziggo.nl of gmail.com komen maar nu.nl werkt prima. Ik heb, en ik ik hoop dat anderen dat ook doen, besloten om naar een ander over te stappen. Ik heb jarenlang gewoon adsl gehad en had daar eigenlijk nooit problemen mee. Ik ga weer terug. Ik had wel gehoord dat er af en toe problemen waren maar ik dacht die wel aan te kunnen of dat het aan die mensen z'n instellingen lag. Ik weet nu wel beter.
Na aanschaf nieuwe router, zo'n tig keer per dag resetten, 1 periode van 5 dagen geen internet en telefoon, 2 periodes van 3 dagen geen internet, nu al zo'n 2 weken maar half internet ben ik het zat. Slechter kan ik het me niet voorstellen. Dit is echt een vreselijk slecht wegwerp product.

mikkola
Ook de helpdesk hierover gebeld?

djbabe
Helpdesk bellen? Met wachttijden die oplopen tot meer dan 10 minuten??? Met klachten online indienen die niet eens beantwoord worden??? Ziggo is gewoon zwaar *. Nog nooit in mijn leven zo''n bedrijf gezien! Vreselijk!

*sry .. correctie .. wachttijden van 20 minuten!
Gewijzigd door djbabe op 29-09-2008 13:23

djbabe
Ik ben het helemaal met je eens! Sinds wij via Wanadoo/Casema/Orange/Online (waar zit ik ook alweer bij????) bij Ziggo zijn gekomen is het niets dan drama. Als je eindelijk de helpdesk te pakken hebt (ja na 20 minuten!) lezen ze de kast uit en schijnt er niks aan de hand te zijn .. hmm waarom heb ik dan geen telefoon en internet?? Beloven ze je een monteur, maar ze bellen nooit meer terug!
Ik heb me inmiddels ingeschreven bij XMSnet .. zij doen aan glasvezel en ik hoop dat ik daar 100x beter behandeld wordt dan bij ziggo!

krasje
Heb sinds 4 uur weer internet storing begon omstreeks 20:00 heb net weer internet ach ach ,ik ga ook maar is rondneuzen .

Hleaas in den haag nog gen glasvezel Sad

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongekend slecht werkend product dat internet van ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
afspraak niet nagekomen door ziggo Klacht over Ziggo : 3 14-08-2025
Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld Storing : 5 01-08-2025
Ziggo smartwifi app Storing : 5 22-07-2025
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024