Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Veel klanten vertrekken na fusie Ziggo en UPC
|
|
toetsie |
Geplaatst op 08-05-2015 11:01
|
Activiteit » Capelle aan den IJssel » Alles-in-1 Extra » Ubee EVW320B WiFi » Netgear WNDR4500v2 » TV Extra » CI+ Module Neotion Berichten: 15 Lid sinds: 12-09-2012 |
Is het resultaat van de aanhoudende concurrentie in combinatie met een lagere verkoop en een hoger aantal opzeggingen als gevolg van de fusie, aldus topman Baptiest Coopmans. Of toch door de vele problemen die er zijn. http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/...-UPC.dhtml Koos
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 09-05-2015 01:58
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Het wordt tijd dan dat die topman eens goed gaat nadenken. Let even op. 1.) Prijsverhoging verleden jaar. 2.) Prijsverhoging vlak voor de fusie met UPC 3.) Prijsverhoging als je nu een ander pakket zou nemen. 4.) Aanhoudende signaalproblemen na de overstap. Eigenlijk de grootste reden van overstappen. Als je nooit last gehad hebt en dan heb je op de nodige zenders kuren. Dan houdt het op. Het grootste probleem is dat het beter andersom had gekund. Nu moesten Ziggo abonnee's opnieuw zenders zoeken en is men de frequenties van UPC gaan gebruiken. Met voor veel Ziggo abonnee's alle vervelende gevolgen vandien. Want voor diverse zenders wordt nu gebruik gemaakt van frequenties die veel storingsgevoeliger zijn dan die wat Ziggo gebruikte. Zo kan er inslag ontstaan van met name KPN (DVB-T dus) en DECT telefonie. Waarom niet de minder storingsgevoelige Ziggo frequenties gebruiken en de extra UPC zenders op andere frequenties zetten? Of is men dat vergeten te onderzoeken? Een en ander zou op te lossen moeten zijn middels moderne goed geisoleerde kabels. Feit echter is dat die lang niet overal ligt, met name in oudere flatgebouwen niet, hetgeen het probleem alleen maar erger maakt. Bijkomend probleem is dat Ziggo toch iets te lichtvaardig met die klachten om gaat en denken alles met een nieuwe kabel te kunnen oplossen. Dat is lang niet overal mogelijk. Er is eenvoudigweg niet goed genoeg over nagedacht. Veel mensen hebben daarnaast (terecht) ook geen interesse om (feitelijk onnodig) nieuwe kabels te gaan kopen en trekken. Met als gevolg dus het weglopen van abonnee's. Het concurrentieverhaal is bullshit. Als een directeur bovenstaand verhaal niet in ziet en niet wenst te begrijpen is hij technisch ongeschikt als directeur. Bij concurrentie heb je een redelijk vloeiend verloop. Geen pieken van opeens tienduizenden abo's, die je dus wel krijgt na een fusie met de nodige storingen op TV zenders. Want als er iets is waar mensen niet tegen kunnen, dan is het als hun TV beeld niet lekker is. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel klanten vertrekken na fusie Ziggo en UPC', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie