obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
13TH Street, Syfy en E! weg bij oude UPC klanten, blijft bij Ziggo
Henk
De NBC Universal-zenders 13TH Street, Syfy en E! Entertainment verdwijnen op 1 juni definitief in delen van het verzorgingsgebied van Ziggo.

De drie NBC Universal-zenders verdwijnen voor Ziggo-klanten die diensten in het voormalig UPC-verzorgingsgebied afnemen. In het voormalig Ziggo-verzorgingsgebied blijven 13TH Street, Syfy en E! Entertainment wel in het zenderaanbod. Door het mislukken van de onderhandelingen over een nieuwe distributieovereenkomst voor het gehele Ziggo-verzorgingsgebied ontstaat de vreemde situatie dat een deel van de Ziggo-klanten wel naar de NBC Universal-zenders kan kijken en een ander deel van de klanten van hetzelfde kabelbedrijf niet.
 
Black Tiger
Dat nieuws heb ik hier al eerder ergens in een bericht gelezen.
Uit verder onderzoek had ik begrepen dat het nog helemaal niet zeker is dat die zenders wel bij Ziggo gaan blijven.

Het gaat er gewoon om dat de UPC contracten met deze zenders eerder verlopen dan de contracten bij Ziggo. Die verlopen iets later.
Volgens de helpdesk was er nog niets bekend of deze zenders daarna bij Ziggo ook nog langer zouden blijven.

Is daar inmiddels al meer over bekend?
Greetings, Black Tiger
 
Undertaker
Laten we hopen van wel, 13Th Street en Syfy kijk ik best wel vaak naar.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '13TH Street, Syfy en E! weg bij oude UPC klanten, blijft bij Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Advertentie