obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
abbonement kosten ( ik ben niet tevreden)
Tamiya
Ik plaats mij klacht hier, omdat ik jelle van de Webcare niet kan bereiken via prive bericht.

Quote

Naar: Ziggo-WebCare_Jelle
Onderwerp:
RE: contact over overstapservice
Bericht: Goedemiddag Heer, mevrouw xx,

Ik heb het voor je nagekeken, op basis van de log van de chat sessie heb ik Koen kunnen vinden welke de bestelling voor je ingevoerd heeft. Op basis hiervan heb ik besloten om de Abonnementskosten vanaf 18 februari tot 1 Juni te crediteren. Dit komt als tegoed open te staan en wordt verrekend met de komende facturen totdat dit op is, daarna ga je pas weer betalen. Het gaat hier alleen om de abonnementskosten en niet om de verbruikskosten (voor volop bellen), dit omdat je er wel gebruik van maakt en geen gebruik van online meer maakt. Het totaalbedrag wat je van ons terug krijgt/verrekend wordt is 155,51 euro. De periode 1 juni t/m 8 juni kan ik nu nog niet crediteren omdat deze factuur nog niet gemaakt is. Ik zou je willen vragen om mij opnieuw een bericht te sturen zodra je deze factuur gekregen hebt, dan corrigeer ik deze ook nog voor je.

Groet,

Jelle



Graag De periode 1 juni t/m 8 juni kunnen crediteren.



Ik heb nog een ander vraagje
facnr 45898299X 27-08-2015 27-08-2015 € 77,81

Ik heb een factuur gekregen, over de kosten voor de films.

Ik heb een normale abbonenemt (met 10 gratis per maand)
De film: Bound heat valt volgens de website onder demand.

Valt de andere twee films onder demand of extra. (op de website kon ik de titel niet vinden)



Walk the Line (HD) € 2,06
Bound Heat: Shackled Bounty € 3,30
Legend of Bruce Lee- The € 1,65
Gewijzigd door Tamiya op 18-10-2015 19:09
 
Matty
Beste Tamiya,

Het enige wat ik kon doen voor je is webalert op dit bericht attenderen, dit heb ik dan ook gedaan.

Groeten

Matty
 
Black Tiger
Aangezien betreffende enkele dagen wacht zal ik via een andere wijze kijken of ik iemand van Webcare kan benaderen om ze hierop te wijzen. Alhoewel 4 dagen met de huidige drukte niet echt lang is.
Greetings, Black Tiger
 
Tamiya

Quote


Het kan zijn dat Jelle ziek is of om andere reden niet beschikbaar, dat is mij zo niet bekend.

Greetings, Black Tiger



Als hij ziek zou zijn dan wens ik hem beterschap.
Bij afwezigheid wens ik hem een fijne vakantie.

Als hij niet meer voor Ziggo werkt zeg ik dagggg..
Het zou fijn zijn als je die persoon op non actief gaat zetten, maar dat is aan jullie.

Op (20 sept 2015.) is een prive bericht verzonden naar deze persoon. 1 maand geleden. (ik heb overigens geen printscreen gemaakt) wel op kladblok met datum en tijd.
Gewijzigd door Tamiya op 23-10-2015 20:06
 
Matty
Beste Tamiya,

Als je 2 maanden wacht op een reactie kan ik mij voorstellen dat je boos bent.

Echter dit is een onafhankelijk forum wat wil zeggen dat wij niet gaan over betalingen of toezeggingen vanuit Ziggo, ook hebben we daar geen invloed op.

Het enige wat wij doen en kunnen doen is mensen zo goed als dat wij zelf kunnen proberen te helpen met de problemen die ze hebben met hun verbinding een forum door en voor mensen die allemaal bij ziggo een aansluiting hebben.

Het webcare team is hier blij mee en kan veel meer dan ons aangezien hun wel bij ziggo werken en wij niet.

Je wacht al 2 maanden op een reactie dat begrijp ik eruit en nu wil je op stel en sprong antwoord hebben wat wij niet kunnen geven.
 
Black Tiger
Ik had inmiddels al op andere wijze Webcare hier op geattendeerd. Het is momenteel echter bij Webcare ook erg druk is op het moment.

Gezien deze andere wijze van attenderen ga ik er van uit dat ze alsnog zo snel mogelijk contact zullen opnemen alhier.

V.w.b. de datum ging ik uit van het bericht op het forum aangezien andere medewerkers pas vanaf dat moment ook je bericht aan Jelle kunnen zien. Maar inderdaad als je al een maand wacht is dat wel aan de lange kant.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abbonement kosten ( ik ben niet tevreden)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie