Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
opnemen in Horizon medibox
jobb
Met mijn oude Humax 5200C kon ik opnames plannen van b.v. elke weekdag om 20.00 hetzelfde programma. Maar in de HMbox kan dit niet en als de zender om het uur dit programma herhaalt dan neemt de box al die herhalingen op! Ik kan natuurlijk aangeven dat ik alleen dit programma wil opnemen maar dan moet ik dit elke dag herhalen of is er een andere methode?
Alvast bedankt en de groeten.

Matty
Ik ben daar ook nog niet achter hoe ik dat kan aanpassen en hij neemt dan inderdaad echt alles op RTl late night neemt hij dan gewoon mooi dubbel op want in de nacht komt er een herhaling etc.

Beste wel irritant maar ja vrees dat er weinig aan te doen is.

Matty

jobb
Ik heb de oplossing gevonden. Als je via Mijn Media gaat naar "geplande opname zie je rechts in beeld, ongeveer op 1/3 van bovenaf, HANDMATIG staan.
Dan is het verder via OK zoeken naar de zender die je wekelijks of anders wilt opnemen en ga dan verder. Het is bijna hetzelfde als in mijn vorige Humax 5200C!
Succes!

Matty
Super ga ik daar eens naar kijken !!!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen in Horizon medibox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie