obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding
mikey2010
Vandaag gemeld dat er geen signaal binnenkomt op de kabel. Geen telefoon, tv of internet. De service van Ziggo is wat dat aangaat enorm en sturen a.s dinsdag al een monteur om de storing op te lossen. Is wel een enorm snelle service.
 
Black Tiger
Ik zie het probleem niet. Ze moeten vandaag een monteur inplannen. Het is razend druk en in het weekend wordt er niet gewerkt.
Dan is a.s. dinsdag nog best snel te noemen.
Je maakt ook nog een rekenfout. Zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, zijn bij mij 4 dagen, geen 6.

Overigens begrijp ik wel de frustratie als je in een weekend zonder TV en internet zit, maar in zo'n geval heb je volgens mij bij elke provider pech. Heb er nog nooit eentje in het weekend zien werken.
Greetings, Black Tiger
 
mikey2010
Bij mij is , donderdag, vrijdag, zatrrdag, zpndag, maandag en dinsdag toch 6 dagen. maar het is natuurlijkwat je service noemt. is ongeveer 20% van de maand.
 
Black Tiger
Oeps. Ik las "vandaag gemeld" maar had niet gezien dat je dat gisteren al geplaatst had, dus ik telde vanaf vandaag.
Dan is het 5 dagen want er is pas 1 dag voorbij als er 1 dag voorbij is he, dus vrijdag is 1 dag.

Anyway, het blijft natuurlijk vervelend dat je moet wachten maar je kijkt er ook wel erg negatief tegenaan zeker als je op die manier (ook nog foutief want je moet werkdagen tellen en dan is het 15%) met procenten gaat kijken. Want een maand is sowieso al kort en dan zit je al heel snel aan hoge percentages.

Je kunt er ook positiever tegen aan kijken. Ik ken geen provider waar het beter is. Sterker nog, normaliter is Ziggo beter dan anderen, zeker als het gaat om een monteur thuis sturen.
Alleen sinds die Horizon boxen uit zijn en de problemen daarmee nog niet opgelost zijn is het gewoon heel erg druk.

Dan zit je al vlug aan 3 werkdagen wachten. Dat is nog steeds een goede service, zeker vergeleken met andere providers.

Overigens heeft dat ook verder niks met service maar met drukte te maken.
Als het inderdaad aan Ziggo ligt kun je in elk geval nog vragen om een tegemoetkoming gezien je een deel van de maand (en dan mag je wel alle dagen tellen incl. weekend) niet van de geboden service gebruik hebt kunnen maken.
Dan krijg je vrijwel zeker een deel van je abonnementsgeld in mindering gebracht op je volgende rekening.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
snelheid monteur? Klacht over Ziggo : 8 29-11-2016
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software : 4 23-11-2016
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen : 2 22-10-2016
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen Klacht over Ziggo : 2 18-02-2016
Advertentie