obey-robots.txt
26 Maart 2019, 23:18
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken

Ziggo mail komt niet aan

chrisd
Als ik b.v. vanuit een ander emailadres een mail stuur naar een ziggo.nl-adres van mezelf; dan zie ik die plotseling nergens meer verschijnen; ook niet in mijn eigen Ziggo web-mail.
Nu heb ik mogelijk lang geleden ingesteld, dat mails naar een ander mail-adres van mezelf laten doorsturen, al dan niet met achterlating van een kopie; wat dus altijd gewoon goed gegaan is; weet iemand, waar ik dat na kan kijken??
Althans bijgaande screenprint geeft het idee, dat er niet wordt doorgestuurd; waar blijven die mails??

chrisd voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door chrisd op 22-11-2016 18:23

Black Tiger
weet iemand, waar ik dat na kan kijken

In je email programma, tenzij je alles met webmail doet.

Het zou kunnen dat de emails in een spamfolder terecht komen of gewoon weggekiept worden.
Ik merkte hier ook al dat Ziggo het spamfilter en "verdachte inhoud" van emails veel te streng heeft ingesteld.
Notificatie emails met een link er in werden geweigerd net zoals de nodige emails waar een bijlage aan vast zat.
Vandaar dat ik zelf liever m'n Gmail account gebruik en de email van mijn eigen domeinnaam dat het slecht ingestelde Ziggo gebeuren.

Als ik b.v. vanuit een ander emailadres een mail stuur naar een ziggo.nl-adres van mezelf; dan zie ik die plotseling nergens meer verschijnen; ook niet in mijn eigen Ziggo web-mail.

Afhankelijk van welk ander email adres je een mail stuurt zou het ook kunnen dat de server waar die email vandaan komt op een mail blacklist staat en daarom de boel blokkeert.

Als je wilt kun je me een pm sturen dan kunnen we eens testen wat er mis gaat. Het is namelijk niet verstandig om email adressen publiek op een forum te zetten.
Greetings, Black Tiger

chrisd
Hallo Black Tiger,
Dank voor je uitgebreide reaktie.
Ik heb destijds het Ziggo-adres opgegeven bij o.m. mijn GSM-provider voor het geval er iets mis is.
Dan wil er natuurlijk wel op moeten kunnen vertrouwen; dat lijkt niet het geval.
Heb daarom daarvoor inmiddels een andere mailprovider gekozen.
Nogmaals bedankt voor de genomen moeite.
Chris

Black Tiger
Heb daarom daarvoor inmiddels een andere mailprovider gekozen.

Helaas is dat wel de verstandigste oplossing!

Bedankt voor de terugkoppeling. Thumbs Up
Greetings, Black Tiger

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo mail komt niet aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws 1 25-03-2019 18:11
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk 4 15-03-2019 22:48
Ziggo kastje in voortuin Helpdesk 2 08-02-2019 17:35
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 3 19-12-2018 17:09
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 19 27-08-2018 10:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bitfreak01:15:38
| Zippo03:08:16
| Gilex05:41:17
| MisterSenseo06:59:12
| Desmark13:49:07
| Black Tiger22:30:37
| Ethefox 1 dag
| Ziggo Webcare 1 dag
| gerrelle 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15-03-2019 19:57
Mensen denk er aan, vragen op het forum stellen a.u.b., wij beantwoorden die niet in de shoutbox.

12-02-2019 17:07
ik ben op zoek naar een Ziggo insteek kaart voor cisco 8485bvb digitale ontvanger. geschikt zoor Zaandam. 0610811518

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!