Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer
|
|
ZiggoRans |
Geplaatst op 31-01-2016 18:05
|
Activiteit » Klimmen » 6312AJ Berichten: 1 Lid sinds: 31-01-2016 |
Medeo decmber 2015 werd ik bestookt met brieven van Ziggo om over te stappen en voor een tientje bellen en internetten toe te voegen aan mijn tv-abbonnement. Dat heb ik gedaan met als ingangsdatum 1-2-2016. Voldoende tijd om een en ander te regelen dacht ik zo. Een week vor 1 februari had ik nog geen modem. Dus de klantenservice benadert. Antwoord dat komt rond 1 februari. Maar er kwam niets. Nog eens gebeld antwoord niets aan de hand bellen blijft toch doorgaan alleeen internetten doet het niet als U geen gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Maar gelukkig ik had een brief waarin stond dat ik gebruik maakte van de overstapservice. Nog maar eens gebeld. Nee meneer u maakt geen gebruik van de overstapservice willen we iets regelen dan heeft u het contractid nodig van KPN. Dat achterhaald bij KPN en doorgegeven aan Ziggo. Geen reactie ontvangen. Het modem zou nog steed komen rond 1 februari. Vrijdag laat in de middag kwam een mail van ZIGGO (standaard Mail) dat vanwege het enorme succes het modem een weekje later kwam maar dat als je van de oversapservice gebruk maakt internet zou blijven bestaan. Bellen zou in ieder geval doorgaan. KPN gebeld Nee meneer op 1-2 gaat de stekker eruit U heeft dan geen telefoon en geen mail meer. ZIggo moet maar zorgen voor een nood-modem. Ziggo weer gebeld tja de overstapafdeling heeft niet bijgehouden wie wanneer een modem moest hebben en hadden de datum van ingang moeten opschuiven. Uren heb ik aan de lijn gehangen, tegenstrijdige antwoorden gekregen en telkens een ander de lijn. Een hele slechte gang van zaken. Het is nu 4 uur voor de steker er bij de PTT uit gaat. Bellen en mailen het heeft geen zin. Ik vraag me af hoe ik mijn medischche gegevens moet doorgeven aanstaande woensdag. Ik begrijp wel waarom ik zo lang heb gewacht met overstappen. Komt Ziggo nog met een oplossing of werkt dat alleen bij TV-programma's die met een lopende camera bij Ziggo aankloppen? KOM OP ZIGGO BRENG EEN MODEM |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 31-01-2016 19:35
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Geen idee hoe dat bij Ziggo gaat, wij zijn Ziggo niet......... Heb een beetje geduld, denk aan je hart, je hebt er maar ééntje van....... Het is niet leuk, maar Ziggo doet het nooit goed......had je je modem vorige week gehad dan was je ook boos geweest omdat je modem nog steeds niks doet ( 1 feb.2016 is morgen ) dus hoe wil je het nou hebben ? Adem in je longen is belangrijk, een modem niet......... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
BMP |
Geplaatst op 31-01-2016 20:00
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Quote ZiggoRans schreef: Medeo decmber 2015 werd ik bestookt met brieven van Ziggo om over te stappen en voor een tientje bellen en internetten toe te voegen aan mijn tv-abbonnement. Dat heb ik gedaan met als ingangsdatum 1-2-2016. Voldoende tijd om een en ander te regelen dacht ik zo. Een week vor 1 februari had ik nog geen modem. Dus de klantenservice benadert. Antwoord dat komt rond 1 februari. Maar er kwam niets. Nog eens gebeld antwoord niets aan de hand bellen blijft toch doorgaan alleeen internetten doet het niet als U geen gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Maar gelukkig ik had een brief waarin stond dat ik gebruik maakte van de overstapservice. Nog maar eens gebeld. Nee meneer u maakt geen gebruik van de overstapservice willen we iets regelen dan heeft u het contractid nodig van KPN. Dat achterhaald bij KPN en doorgegeven aan Ziggo. Geen reactie ontvangen. Het modem zou nog steed komen rond 1 februari. Vrijdag laat in de middag kwam een mail van ZIGGO (standaard Mail) dat vanwege het enorme succes het modem een weekje later kwam maar dat als je van de oversapservice gebruk maakt internet zou blijven bestaan. Bellen zou in ieder geval doorgaan. KPN gebeld Nee meneer op 1-2 gaat de stekker eruit U heeft dan geen telefoon en geen mail meer. ZIggo moet maar zorgen voor een nood-modem. Ziggo weer gebeld tja de overstapafdeling heeft niet bijgehouden wie wanneer een modem moest hebben en hadden de datum van ingang moeten opschuiven. Uren heb ik aan de lijn gehangen, tegenstrijdige antwoorden gekregen en telkens een ander de lijn. Een hele slechte gang van zaken. Het is nu 4 uur voor de steker er bij de PTT uit gaat. Bellen en mailen het heeft geen zin. Ik vraag me af hoe ik mijn medischche gegevens moet doorgeven aanstaande woensdag. Ik begrijp wel waarom ik zo lang heb gewacht met overstappen. Komt Ziggo nog met een oplossing of werkt dat alleen bij TV-programma's die met een lopende camera bij Ziggo aankloppen? KOM OP ZIGGO BRENG EEN MODEM Ik heb het voor je doorgezet naar Ziggo webcare You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 31-01-2016 20:34
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Tenks BMP, was ik ff vergeten.........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 01-02-2016 12:41
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
ik heb nog wel een oud modem liggen.
Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 01-02-2016 13:57
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Zou je middels privébericht je postcode+huisnummer en klantnummer (indien al bekend) willen sturen? Dan kijk ik wat de status is en hoe het nu precies zit met de overstap. Groet, Jelle Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Justin23 |
Geplaatst op 02-02-2016 07:05
|
Activiteit » Kerkrade » 6466CH » Alles-in-1 Extra » Technicolor TC7210 » TV Extra » Humax iHDR-5300c Berichten: 193 Lid sinds: 21-11-2009 |
Ik woon in Kerkrade en heb nog wel één reserve modem liggen dus als het nodig zou zijn stuur mij maar een PB. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Advertentie