obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer
ZiggoRans
Medeo decmber 2015 werd ik bestookt met brieven van Ziggo om over te stappen en voor een tientje bellen en internetten toe te voegen aan mijn tv-abbonnement. Dat heb ik gedaan met als ingangsdatum 1-2-2016. Voldoende tijd om een en ander te regelen dacht ik zo. Een week vor 1 februari had ik nog geen modem. Dus de klantenservice benadert. Antwoord dat komt rond 1 februari. Maar er kwam niets. Nog eens gebeld antwoord niets aan de hand bellen blijft toch doorgaan alleeen internetten doet het niet als U geen gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Maar gelukkig ik had een brief waarin stond dat ik gebruik maakte van de overstapservice. Nog maar eens gebeld. Nee meneer u maakt geen gebruik van de overstapservice willen we iets regelen dan heeft u het contractid nodig van KPN. Dat achterhaald bij KPN en doorgegeven aan Ziggo. Geen reactie ontvangen. Het modem zou nog steed komen rond 1 februari. Vrijdag laat in de middag kwam een mail van ZIGGO (standaard Mail) dat vanwege het enorme succes het modem een weekje later kwam maar dat als je van de oversapservice gebruk maakt internet zou blijven bestaan. Bellen zou in ieder geval doorgaan. KPN gebeld Nee meneer op 1-2 gaat de stekker eruit U heeft dan geen telefoon en geen mail meer. ZIggo moet maar zorgen voor een nood-modem. Ziggo weer gebeld tja de overstapafdeling heeft niet bijgehouden wie wanneer een modem moest hebben en hadden de datum van ingang moeten opschuiven.

Uren heb ik aan de lijn gehangen, tegenstrijdige antwoorden gekregen en telkens een ander de lijn. Een hele slechte gang van zaken.
Het is nu 4 uur voor de steker er bij de PTT uit gaat.
Bellen en mailen het heeft geen zin. Ik vraag me af hoe ik mijn medischche gegevens moet doorgeven aanstaande woensdag. Ik begrijp wel waarom ik zo lang heb gewacht met overstappen.

Komt Ziggo nog met een oplossing of werkt dat alleen bij TV-programma's die met een lopende camera bij Ziggo aankloppen?

KOM OP ZIGGO BRENG EEN MODEM
 
MisterSenseo
Geen idee hoe dat bij Ziggo gaat, wij zijn Ziggo niet......... Pfft
Heb een beetje geduld, denk aan je hart, je hebt er maar ééntje van....... Wink
Het is niet leuk, maar Ziggo doet het nooit goed......had je je modem vorige week gehad dan was je ook boos geweest omdat je modem nog steeds niks doet ( 1 feb.2016 is morgen ) dus hoe wil je het nou hebben ?
Adem in je longen is belangrijk, een modem niet......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BMP

Quote

ZiggoRans schreef:

Medeo decmber 2015 werd ik bestookt met brieven van Ziggo om over te stappen en voor een tientje bellen en internetten toe te voegen aan mijn tv-abbonnement. Dat heb ik gedaan met als ingangsdatum 1-2-2016. Voldoende tijd om een en ander te regelen dacht ik zo. Een week vor 1 februari had ik nog geen modem. Dus de klantenservice benadert. Antwoord dat komt rond 1 februari. Maar er kwam niets. Nog eens gebeld antwoord niets aan de hand bellen blijft toch doorgaan alleeen internetten doet het niet als U geen gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Maar gelukkig ik had een brief waarin stond dat ik gebruik maakte van de overstapservice. Nog maar eens gebeld. Nee meneer u maakt geen gebruik van de overstapservice willen we iets regelen dan heeft u het contractid nodig van KPN. Dat achterhaald bij KPN en doorgegeven aan Ziggo. Geen reactie ontvangen. Het modem zou nog steed komen rond 1 februari. Vrijdag laat in de middag kwam een mail van ZIGGO (standaard Mail) dat vanwege het enorme succes het modem een weekje later kwam maar dat als je van de oversapservice gebruk maakt internet zou blijven bestaan. Bellen zou in ieder geval doorgaan. KPN gebeld Nee meneer op 1-2 gaat de stekker eruit U heeft dan geen telefoon en geen mail meer. ZIggo moet maar zorgen voor een nood-modem. Ziggo weer gebeld tja de overstapafdeling heeft niet bijgehouden wie wanneer een modem moest hebben en hadden de datum van ingang moeten opschuiven.

Uren heb ik aan de lijn gehangen, tegenstrijdige antwoorden gekregen en telkens een ander de lijn. Een hele slechte gang van zaken.
Het is nu 4 uur voor de steker er bij de PTT uit gaat.
Bellen en mailen het heeft geen zin. Ik vraag me af hoe ik mijn medischche gegevens moet doorgeven aanstaande woensdag. Ik begrijp wel waarom ik zo lang heb gewacht met overstappen.

Komt Ziggo nog met een oplossing of werkt dat alleen bij TV-programma's die met een lopende camera bij Ziggo aankloppen?

KOM OP ZIGGO BRENG EEN MODEM




Ik heb het voor je doorgezet naar Ziggo webcare Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Tenks BMP, was ik ff vergeten......... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kezeltje
ik heb nog wel een oud modem liggen.
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Zou je middels privébericht je postcode+huisnummer en klantnummer (indien al bekend) willen sturen? Dan kijk ik wat de status is en hoe het nu precies zit met de overstap.

Groet,

Jelle
Ziggo WebCare Jelle
 
Justin23
Ik woon in Kerkrade en heb nog wel één reserve modem liggen dus als het nodig zou zijn stuur mij maar een PB.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo heeft geen modems ik geen tel en internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie