obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen
eric1967
Ziggo is volledig gek geworden, 6 dagen. Wachten om een modem om te ruilen, ziek zijn ze daar, maar het kan dus wel, als je zakelijke klant bent heb je binnen 4 uur een nieuwe modem, het kan dus wel degelijk maar ziggo wil dat niet. Tenzij je 30 euro per maand meer betaald voor je abonnement. Dure vorm van. Service verlenen, dus de service van Ziggo betaal je dus zelf blijkt nu wel. Schandelijk dat Ziggo, druk met overnames Upc en. Vodafone, hoop niet dat Vodafone dezelfde service gaat verlenen als ziggo nu doet, geen woorden voor hoe kwaad ik ben, en. Dan moet je. Kosten maken omdat die rotzooi niet werkt, dan mag je blij zijn met 20 euro compensatie, 3.3 euro per dag terwijl ik een veel fout aan schade heb geleden, geen alarm systeem, geen internet, kinderen kunnen huiswerk niet maken, geen. Bankzaken, opdrachten mislopen, ronduit schandalig, de monteurs van Ziggo zijn ZZP er, en worden eruitgtrapt als ze teveel horizon boxen omruilen, bij 3 of meer omruilingen van horizon, krijgt men geen werk meer van. Ziggo, gek dat er een schrijnend tekort is aan monteurs he ziggo, ze knijpen niet alleen de klanten uit maar ook hun eigen monteurs
 
MisterSenseo
Ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen zij het wat versnellen.
Tot die tijd, maak je niet druk, denk aan je hart, je hebt er maar één........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie