Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go
|
|
Zippo |
Geplaatst op 01-04-2016 14:35
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Alle Ziggo klanten kunnen vanaf vandaag met Replay TV gemakkelijk TV-programma’s tot 7 dagen terug kijken op hun smartphone, tablet, laptop of PC. Via Horizon Go bepaalt de klant zelf wanneer hij een programma bekijkt. Thuis blijven voor een programma is met Replay TV op Horizon Go niet meer nodig. Tot nu toe hadden alleen Ziggo klanten met een Horizon TV abonnement en Horizon Mediabox deze mogelijkheid. Vrijwel alle programma’s zonder extra kosten terugkijken met Replay TV Met Replay TV start je een programma direct vanaf het begin als het al begonnen is, of je kijkt programma’s van de afgelopen week makkelijk terug via Horizon Go. Je kunt een programma dat je gemist hebt eenvoudig opzoeken in de TV-gids op Horizon Go. De voordelen die Replay TV biedt:
De mogelijkheden van Replay TV van Ziggo:
(Alles in vet is onderscheidend ten opzichte van andere providers) Online tv-kijken met Horizon Go heeft de toekomst Via Horizon Go zijn in totaal tot wel 100 zenders te zien, binnen- of buitenshuis, met een internetverbinding of via een mobiele 3G/4G verbinding. In deze gratis app en op de website horizon.tv is Replay TV dus nu voor alle klanten toegevoegd als mogelijkheid. De Horizon Go app is er zowel in iOS- als Android-versie. Bron Ziggo persbericht. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-04-2016 20:56
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Oh da's wel nice dat het ook op de PC kan. Gelijk even gebruik van maken. Greetings, Black Tiger
|
|
|
dvdh |
Geplaatst op 02-04-2016 21:34
|
Activiteit » Gemert » 5421ME » Internet Complete » Arris TG2492LG-85 » TV Standaard » Mediabox Next Berichten: 2 Lid sinds: 01-08-2015 |
Hé, wanneer was dat nou gepost? |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-04-2016 21:54
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ja en als het een grap zou zijn dan was het al weggehaald want vandaag is het 2 april. Zojuist dus via de pc gekeken naar Kassa die vanavond op TV is geweest. Dus ja de post-datum is misschien wel verdacht, maar de inhoud is in elk geval geen 1 april grap. Greetings, Black Tiger
|
|
|
dvdh |
Geplaatst op 03-04-2016 11:45
|
Activiteit » Gemert » 5421ME » Internet Complete » Arris TG2492LG-85 » TV Standaard » Mediabox Next Berichten: 2 Lid sinds: 01-08-2015 |
Sorry Black Tiger, de mail van de snelheidsverhoging kwam ook al binnen op 1-4 maar evengoed mijn modem gereset. Dat werkte in eerste instantie niet. Te mooi om waar te zijn was mijn eerste gedachte. Nu weer deze post. Na jouw reactie heb ik ook gekeken op mijn telefoon en replay tv werkt bij mij ook. Dus weer mijn modem gereset en de snelheidsverhoging werkt ook! Nogmaals sorry voor mijn scepsis. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 03-04-2016 14:30
|
Oh je hoeft geen sorry te zeggen hoor, als ik dat had meegemaakt wat jij nu vertelt had ik er ook wel even scheef naar gekeken hoor. Met de snelheidsverhoging vertrouwde ik in eerste instantie ook niet helemaal. In elk geval fijn te horen dat het nu wel werkt naar wens bij je. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie