obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde
Henk
Internet provider Ziggo gaat per 2 mei flink hogere snelheden aanbieden. Eerder werd al het standaardabonnement verhoogd naar 150 Mbit per seconde, nu gaat het duurste abonnement naar 300/30 Mbit/s.

Het betreft het huidige Connect Max-pakket dat nu 200/20 Mbit/s heeft. Je kunt straks kiezen voor 300/30Mbit/s voor 4 Euro extra.

Met deze verhoging hoopt Ziggo de glasvezel providers de wind uit de zeilen te nemen, waar 500 Mbit/s al standaard is.
 
Black Tiger
Nu ben ik eens benieuwd wanneer de laagste abo's omhoog gaan want die zijn echt nog zwaar ondergewaardeerd qua snelheid.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Vandaag het persbericht erover van kabelaar Ziggo:

Quote

Nieuw supersnel internet van Ziggo: 300 Mbit/s

Ziggo biedt vanaf vandaag een abonnement met een downloadsnelheid van
300 Mbit/s en upload van 30 Mbit/s. Dat is de hoogste internet-snelheid voor het pakket Alles-in-1 Max en Internet Max.

De hoge snelheid wordt aangeboden voor nieuwe klanten die de Max-pakketten kiezen. Klanten die de oude 200/20 Mbit/s snelheid hebben, zullen die behouden.

Indien bestaande klanten de hoogste snelheid willen hebben, kunnen ze die tegen meerprijs afsluiten. Afhankelijk van het huidige abonnement is dat tussen de € 4,- en € 4,45 duurder dan de 200/20 Mbit/s-pakketten.

Voor klanten die ook over WiFi een maximale internetsnelheid willen halen maar op sommige plekken in het huis geen goed WiFi-signaal hebben, heeft Ziggo in de afgelopen maanden het extra WiFi-punt geïntroduceerd. Ziggo biedt het extra WiFi-punt met grote korting en met 30-dagen op proef en installatiegarantie.

Ziggo had per 1 april de internetsnelheid van het Complete pakket reeds verhoogd van 120/12 Mbit/s naar 150/15 Mbit/s.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Oh dus zelfs 4,45 voro sommige abo's? Vreemd.

Er zijn toch al een aantal mensen pissig, heb ik gemerkt, dat ze 4 euro p/m meer moeten betalen voor de hogere snelheid.
Kan me dat ook wel voorstellen.
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger

Quote

en benadeeld worden ten opzichte van nieuwe abonnees

In welk opzicht?
Op dit moment betaald men voor het hoogste abo nog 73,95 bij mijn weten en dat is dan met 200 Mbit.
Nieuwe abo's voor het max pakket betalen gelijk al 77,95 met 300 Mbit.
Dat is dus die 4 euro meer waar iedereen het voor kan krijgen.
Of mis ik iets?
Greetings, Black Tiger
 
Thad_Castle
4 euries voor 50% verhoging, ja en ja graag
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Advertentie