obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
4 maanden ellende
JC
voor degene die het nog niet weten, ( Ziggo betekend: een drieletterwoord met een dikke K, al 4 maanden lang en inmiddels 6 monteur op bezoek gehad, nog steeds is ons probleem niet opgelost, zaterdag jl gebeld, en wat denk je die mevrouw van de td heeft het gesprek zomaar beeindigd dan kan toch niet, ik bleef de hele tijd beleeft en zelf als een klant uit onmacht onbeleefd zou doen vind dat ze bijvoorbeeld moet zeggen : ben hier niet van gediend, ga nu opgangen, vinden jullie niet? en niet zomaar opgangen.

wij hebben al bijna 5 maanden alleen maar ellende, Onze box doe het wanneer ze zin in heeft, is iedere dag maar afwachten of wel of niet doet,( het is echt niet fijn als je kinderen hebt), we hebben ook 2 extra boxen, die kan de grote box niet aan volgens mij, ik doe de koppeling en na een paar minuten gooit deze weer uit, we hebben inmiddels een nieuwe box gekregen dat zou het probleem zijn, nou ons probleem is alleen maar erger geworden , foute zet van UPC OM ziggo te worden, komt uit rotterdam heb altijd UPC gehad nooit probleem mee gehad, nu met die ander die ziggo, alleen maar ellende.
weet echt niet wat voor mensen er op bezoek gestuurd worden, want ze hebben stuk per stuk weinig verstand van lijkt mij als zo veel verschillen zogenaamd "professionele mensen en geen een die het probleem kan oplossen, dan krijgen we als tip van een van de 6 , mevrouw het is beter als u in ieder geval de eerste week de 2 extra boxen aan laat staan, kunnen lekker geupdaten worden, hahahah, de boxen gaan na een paar minuten vanzelf uit, en wij nog geloven echt niet te filmen, mijn telefoonkosten ook, bel altijd mobiel, heb een keer bijna 4 uur aan de lijk geweest met een medewerker van ziggo van de td die zou pas opgangen als mijn probleem opgelost zou zijn zei die, hahaha, ben zo vaak in de maling genomen door iedereen daar echt niet normaal.
en dan zie ik op facebook dat je als nieuwe klant komt 2 kaarten voor Groots met een zachte G van Guus Meeuwis krijgt, nou ip daarvan zouden ze moeten proberen om goede diensten te verlenen vind je niet?
 
Black Tiger
Aangezien wij hier als forum niets aan kunnen doen heb ik Webcare naar je bericht verwezen, hopelijk kunnen zij iets voor je betekenen.
Greetings, Black Tiger
 
JC
ok, bedankt
 
Matty
Hoi jc,

Dat je enorm teleurgesteld bent in ziggo upc kan ik mij heel goed voorstellen echter wat ik raar vind en dan praat ik uit ervaring: de box doet het wanneer hij zin heeft. Ook ik heb zoiets gehad en was met een nieuwe box opgelost.

De koppeling tussen de extra boxen gaat niet goed zoals ik lees, hoe worden deze koppelingen tot stand gebracht? via wifi/mocaa of lan verbinding? Deze opties zijn er om een zo goed mogelijke koppeling te kunnen maken. stel de mocaa koppeling werkt niet dan zou het zo maar kunnen zijn dat er iets in huis in de bestaande bekabeling niet oke is.
wifi koppeling is hetzelfde verhaal is heel erg afhankelijk van al de andere wifi signalen rondom de boxen.
bedraad (lan) is eigenlijk de beste optie dan kan de box altijd goed communiceren. soms is hiervoor echter wat ingrijpende bekabeling nodig wat heel vervelend is maar 5 maanden elende is nog vervelender.

De horizon box kan prima overweg met 2 extra boxen mits de koppelingen goed zijn ook dit kan ik uit ervaring vertellen ik heb zelf ook 2 extra boxen gehad en wat ik ook deed de hoofdbox hield zich prima...

De zet van upc om ziggo te worden ligt zeer commercieel , upc heeft ziggo overgenomen maar heeft voor de naam ziggo gehouden en is iets waar wij als forum niets aan kunnen doen we kunnen U alleen maar proberen te helpen met onze kennis.

Een monteur die op bezoek komt heeft (mijn ervaring) genoeg kennis om te weten wat hij moet komen doen ik kan mij wel voorstellen dat ook een monteur bepaalde opties over het hoofd ziet.
Zie ik ben er niet bij geweest vandaar mijn houding om alle opties open te laten om te kijken wat U werkelijk probleem is en of ik daar metmijn kennis misschien een oplossing voor weet te vinden.

groeten Matty

p.s. de vergelijking van 2 kaarten voor een concert ten opzichte van goede service zal ik nooit maken daar ik wel 99% geen problemen heb met mijn verbinding.
een helpdesk medewerker die zegt: Ik hang pas op als u klacht verholpen is, is A iemand die er net werkt of B iemand die het echt goed met u voor heeft. Ik waardeer die mensen enorm maar soms kan men het niet waar maken omdat men de oorzaak niet kan vinden.. Daar bent U een belangrijke schakel in , hoe meer info U verteld over de situatie hoe meer iemand een oorzaak kan uitsluiten en tot een oplossing kan komen, denk hieraan als U weer belt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '4 maanden ellende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
zer slechte behandeling en na 5 maanden nog geen afhandeling van probleem verrotte grondkabel Klacht over Ziggo : 3 22-05-2012
ziggo service ellende Storing : 14 29-08-2011
Smartcard en " helpdesk" ellende!!! Digitale radio of televisie storing : 2 28-08-2011
Advertentie