obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ziggo service ellende
Madr
Ik heb nu voor de tweede keer in 3 weken een storing waardoor ik meerdere dagen van de buitenwereld ben afgesloten (telefoon en internet). Eerst 4 dagen en nu zit ik al een week zonder internet en telefoon. En op de helpdesk vinden ze dat de normaalste zaak van de wereld. Per storing hebben ze 5 werkdagen de tijd (dus 1 week) om de storing evt te verhelpen (en nemen ze dan ook). Ik zit nu op een component te wachten wat waarschijnlijk stuk is.

Ik vind het niet meer van deze tijd om 5 werkdagen zonder telefoon en internet te zitten (zeker niet in de vakantie). Ik heb al diverse klachten hierover ingediend, maar geen resultaat.

Wie heeft nog meer zulke ervaringen. Wellicht nog iemand creatieve ideeen om eea versneld te krijgen bij Ziggo. Boos worden helpt niet, maar beleefd blijven helpt ook niet. Geduldig blijven is het enige wat lijkt te werken, maar niet mijn beste eigenschap.

Gr. Marc
 
kobus1960
Even een vraag, heb je tussen de wandcontactdoos en de kabel naar het modem
nog een draaidoos zitten? Zo ja, haal die er eens tussenuit en kijk of het dan wel
werkt. Die dingen zijn een bron van veel ellende. Wij noemen het de pool of de
noordelijke zeer diepe ijszee splitter, daar waar ie thuis hoort.
 
Madr
Daar zit inderdaad een splitter die volgens de Ziggo helpdesk stuk is. Tv rechtstreeks via de wandcontactdoos (waar de ziggo kabel het huis binnenkomt) werkt wel, maar via de splitter niet (ik heb alles-in-1 van Ziggo), dus dat is waarschijnlijk de oorzaak waarom internet en telefoon het nog steeds niet doen. Deze wordt dus doro Ziggo opnieuw opgestuurd en daar wacht ik nu al op sinds afgelopen dinsdag. Ik hoop niet dat met een nieuwe splitter ook nog eens blijkt dat het modem stuk is, want dan kan ik weer 5 dagen wachten.

Echter voor zover ik weet, kan ik alleen de tv rechtstreeks op de wandcontactdoos aansluiten en niet het modem (past ook niet).

Gr. Marc
 
kobus1960
Heb je niet ergens zo'n T-stuk splitter in dat pakket gehad??
Zet die er tussen, alles beter dan die draaidoos. Dan heb je
in ieder geval telefonie, internet én tv.
Die alu splitters kosten bij de bouwmarkt € 6,- of zo.
Wil je echt resultaat, klik op klikkerdeklik in het onderschrift.

De in de link vermelde Tratec versterker € 52,- bij Ziggo zelf.
Of het interactieve pakket aanvragen, dan heb je m gratis.
Zet AUB die draaidoos er niet weer tussen, dan blijf je achter
de feiten aanlopen.
 
Madr
Mijn splitter is de Tratec breedband versterker en die is dus stuk. Ik heb op klikkerdeklik geklikt en dat is de manier waarop het op dit moment is geinstalleerd (misschien een half jaar geleden, nu al stuk)
 
MisterSenseo
Beste Marc,

Dit is toch echt de enige goeie manier van aansluiten hoor,doe je het volgens de gebruiksaanwijzing gaat het geheid mis,helaas.
We hebben het nu al enige honderden keren uitgetest,volgens "klikkerdeklik" werkt het echt het best.Koop desnoods zelf die Tratec versterker voor €52,- en claim daarna garantie op de kapotte versterker.
Die draaidoos is officieel gewoon een 1 gats wandcontactdoos en daar kun je met verloopstukken gewoon je kabel naar je versterker in doen en dan met schroefstekkers kun je vanaf je versterker verder gaan werken.
Ziggo ondersteunt alleen de originele installatie en als je daarop moet gaan wachten ben je zomaar 2-3 weken verder.Ik draai nu op een maandje na al 2 jaar op deze instelling....
Pak het zelf aan volgens onze instellingen en je gaat per direct probleemloos tv kijken en internetten en telefoneren.
Er zijn zelfs al Ziggo monteurs die onze instellingen hebben overgenomen,dit moet wat vertellen over die instelling !

Veel succes en bij vragen gewoon replyen......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Madr
Waar kan ik die versterker kopen? Bij Ziggo kan ik deze versterker niet vinden...

Alvast bedankt

Mvrgr
Marc
 
Undertaker
heb hem alvast voor je opgezocht marc Smile
http://www.onderdelen-online.nl/produ...bde39d9fde

Zie wel dat die wat duurder is dan ik dacht Frown
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo
Kleine correctie :

Hier is hij €52,50
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Na iets beter zoeken scheelt het toch iets meer dan ik dacht :O
( website meteen opslaan voor verdere hulp in de toekomst Grin )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo service ellende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie